با حضور جامعه ورزش استان قزوین از قهرمانان پرافتخار کاراته و پرس سینه استان در پیکارهای جهانی تجلیل شد.
کد خبر: ۵۰۱۰۳۵
تاریخ انتشار: ۰۶ مهر ۱۳۹۶ - ۱۱:۳۴ 28 September 2017
به گزارش تابناک از قزوین به نقل از خبرگزاری فارس از قزوین، استقبال از قهرمانان ‌مدا‌ل‌آور استان در پیکارهای بین‌المللی، آسیایی و جهانی اتفاق فرخنده و مبارکی است که به طور متداوم پس از درخشش ورزشکاران استان در رقابت‌های برون مرزی رقم می‌خورد، اتفاقی که در وهله نخست این نوید را به ورزشکار می‌دهد که مسؤولان و جامعه ورزش برای افتخارآفرینی او در مسابقات بین‌المللی، آسیایی و جهانی احترام و ارزش قائل هستند.

امروز هم سه کاراته کا و ورزشکار پرس سینه استان مورد استقبال ورزش دوستان، جامعه ورزشی و مسؤولان ورزش استان قرار گرفتند.

در این مراسم که در مقابل اداره‌کل ورزش و جوانان استان برگزار شد، بهمن عسگری، لیلا برجعلی و امیررضا میرزایی سه کاراته‌کای مدال‌آور استان در پیکارهای لیگ جهانی و جواد مافی ورزشکار شایسته قزوینی که در رقابت‌های پرس سینه قهرمانی جهان نشان ارزشمند طلا را کسب کرده بودند، تجلیل شد.

عسگری در رقابت‌های لیگ جهانی نشان ارزشمند طلا را برای جامعه ورزشی کاراته استان و کشورمان به ارمغان آورد، لیلا برجعلی در رده سنی جوانان نشان نقره را به دست آورد و در نهایت امیر رضا میرزایی در رده سنی امید موفق به کسب نشان برنز شد.

امروز همچنین از حمیدرضا داوری، عباس جنابی و مرتضی کرمی سه داور بین‌المللی استان که برای نخستین بار در پیکارهای لیگ جهانی قضاوت کردند، تجلیل شد.

دبیر هیأت کاراته استان قزوین در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قزوین، با اشاره به مراسم استقبال و تجلیل از کاراته‌کاهای استان اظهار داشت: خوشبختانه کاراته‌کاهای قزوینی همانند سال‌های گذشته در پیکارهای لیگ جهانی نمایش قابل قبولی داشته و موفق شدند سه نشان ارزشمند را برای کشورمان به ارمغان آورند.

حمیدرضا داوری افزود: بهمن عسگری در رده سنی بزرگسالان صاحب نشان زرین طلا شد و با شایستگی به این عنوان دست یافت.

وی عنوان کرد: لیلا برجعلی و امیررضا میرزایی هم در مسابقات خود خوب ظاهر شدند و در نهایت به نشان‌های نقره و برنز رقابت‌های لیگ جهانی دست پیدا کردند.

دبیر هیئت کاراته استان قزوین گفت: مجید حسن‌نیای دیگر کاراته‌کای استان هم در رقابت‌های لیگ جهانی باوجود شایستگی‌های بالایی که داشت در نهایت به عنوان پنجمی این مسابقات دست یافت.

گفتنی است در مراسم تجلیل از مدال‌آوران ورزش استان عباس علایی‌مقدم معاون ورزشی اداره‌کل ورزش و جوانان استان، افسانه حسن‌نایبی معاون ورزش بانوان اداره‌کل ورزش و جوانان، محمدصادق بابایی و حمیدرضا داوری رئیس و دبیر هیأت کاراته استان، حسین مردعلی رئیس پرورش اندام و بدنسازی استان و فاطمه قراخانی و سیدسعید سیلمی نایب رئیس و دبیر هیأت پرورش اندام و بدنسازی استان هم حضور داشتند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار