کادر فنی تیم والیبال نوجوانان کشور بانوی والیبالیست استان قزوین را به اردوی تیم ملی دعوت کرد.
کد خبر: ۵۰۱۰۳۹
تاریخ انتشار: ۰۶ مهر ۱۳۹۶ - ۱۱:۳۵ 28 September 2017
به گزارش تابناک از قزوین به نقل از خبرگزاری فارس از قزوین، کادر فنی تیم والیبال نوجوانان دختر کشور در حالی اسامی 17 ورزشکار دعوت شده به اردوی تیم ملی را منتشر کرد که در بین نفرات دعوت شده نام پرنیاسادات میرصادقی از قزوین به چشم می‌خورد.

دعوت از میرصادقی بدون شک نوید روزهای خوبی را برای والیبال قزوین در بین بانوان به ویژه در رده سنی نوجوانان حکایت می‌کند، حکایتی که سرآغاز آن می‌تواند روند روحیه برای سایر دختران والیبالیست استان باشد که با تلاش و پشتکار می‌توانند به تیم ملی برسند و ورود به تیم ملی میسر است.

نکته دیگر دعوت پرنیا امیرصادقی والیبالیست استان به اردوی تیم ملی این نوید را به همراه دارد که دختران والیبالیست استان می‌توانند در سنین بالاتر در ترکیب تیم بزرگسالان استان حضور داشته باشند و توانایی‌های خود را برای رشد و پیشرفت والیبال بانوان بگذارند.

دبیر هیأت والیبال استان قزوین در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قزوین با اشاره به دعوت والیبالیست استان به اردوی تیم ملی اظهار داشت: خوشبختانه کادر فنی تیم نوجوان کشور پرنیاسادات میرصادقی را به اردوی تیم ملی دعوت کرد تا در کنار سایر ملی‌پوشان تمرینات خود را زیر نظرکادر فنی و مربیان تیم ملی پیگیری کند.

اسد شاهمراد زاده افزود: پرنیا میرصادقی با عملکرد خوب خود نشان داد که برای رسیدن به تیم ملی از انگیزه‌های بالایی برخوردار است و همین تلاش و پشتکار موجب شد تا مربیان و کادر فنی تیم ملی عملکرد وی را زیر نظر بگیرند و این ورزشکار را به اردوی تیم ملی دعوت کنند.

وی خاطرنشان کرد: سرمایه‌گذاری بر روی سنین پایه بدون شک موجب تقویت آن رشته ورزشی می‌شود و بدون شک وقتی ورزشکاران در رده سنی نوجوانان جواز شرکت در اردوی تیم ملی را کسب می‌کنند، آینده روشنی در انتظار آنان است.

دبیر هیأت والیبال استان قزوین اظهار امیدواری کرد که پرینا میرصادقی ورزشکار قزوینی بتواند عملکرد خوب و قابل قبولی را از خود در اردوی تیم ملی برجای بگذارد و اعتماد کادر فنی تیم والیبال نوجوانان دختر کشور را به توانایی‌های خود جلب کند.

گفتنی است، اردوی آماده‌سازی تیم والیبال نوجوانان دختر کشور از 12 مهر ماه به مدت یک هفته در کمپ تیم‌های ملی والیبال بانوان در مجموعه ورزشی آزادی تهران پیگیری می‌شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار