معاون هماهنگ کننده قرارگاه پیشرفت، عمران و آبادانی گفت: با شهادت رسول عالم باقری دبیر و راهبر کارگروه اشتغال قرارگاه پیشرفت، این شهید، اولین شهید قرارگاه پیشرفت، عمران و آبادانی شد.
کد خبر: ۵۰۴۶۵۳
تاریخ انتشار: ۱۵ مهر ۱۳۹۶ - ۱۱:۴۰ 07 October 2017
محمد علیان معاون هماهنگ کننده قرارگاه پیشرفت، عمران و آبادانی در گفتگو با خبرگزاری تابناک قزوین اظهار کرد: رسول عالم باقری دبیر و راهبر کارگروه اشتغال قرارگاه پیشرفت، عمران و آبادانی استان قزوین بود که در یک هنگام بازگشت از یکی از ماموریت های جهادی خود در منطقه الموت شرقی شهید شد.
وی با بیان اینکه عالم باقری یکی از بهترین نیروهای قرارگاه پیشرفت، عمران و آبادانی در استان ها بود، افزود: ما در کارگروه ملی اشتغال وقتی دوستان خود را بررسی و گزینش میکردیم ایشان جزو بهترین ها بودند و شاید بتوانیم بگوییم جزو اولین بودند.
علیان با اشاره به ماموریت عالم باقری عنوان کرد: این شهید چند وقتی بود درگیر موضوعات کارگروه اشتغال قرارگاه بودند و هفته گذشت بعد از مراسم تاسوعا و عاشورا عازم دهستانی در الموت غربی شده بودند و پس از سه روز که برای جمع اوری اطلاعات و صحت سنجی آن و انجام موضوعات مربوطه در مسیر برگشت این سانحه اتفاق افتاد و به درون دره سقوط کردند.
وی در رابطه با وظایف قرارگاه پیشرفت و آبادانی تاکید کرد: قرارگاه پیشرفت و عمران و آبادانی بنا به دستور مقام معظم رهبری برای پیشرفت و آبادانی و رونق هزار نقطه در کشور راه اندازی شده و قرار است.
معاون هماهنگ کننده قرارگاه پیشرفت، عمران و آبادانی تصریح کرد: این قرارگاه در فاز نخست به دنبال محرومیت زدایی و آبادی در 120 نقطه کشور است که سهم قزوین از این مناطق سه دهستان از جمله الموت غربی است.
وی در پایان یادآور شد: شهادت ایشان از لحاظ فرمانده کلی سپاه قطعی است و سازمان ایثارگران سپاه به دنبال انجام امور اداری و مسائل مربوط است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار