رئیس مجمع جهانی شهرهای جاده‌ابریشم از برگزاری هفتمین همایش مدیران و شهرداران ایرانی شهرهای در مسیر جاده‌ابریشم به میزبانی شهر فرهنگی و تاریخی نیشابور خبر داد.
کد خبر: ۵۰۴۶۵۸
تاریخ انتشار: ۱۵ مهر ۱۳۹۶ - ۱۵:۵۹ 07 October 2017
مسعود نصرتي در گفتگو با تابناک قزوین افزود: مجمع جهانی شهرهای جاده‌ابریشم یک ساز‌و‌کار بنیادی است که هماهنگی سیاست‌ها، مشارکت‌ها، تسهیل تجارت و سرمایه‌گذاری در سطح شهری در مسیر جاده‌ابریشم جدید را با هدف تعامل سازنده با سازمان ملل‌متحد و همکاری متقابل با بیش از 300 شهر از 73 کشور در مسیر جاده‌ابریشم در راستای تحقق اهداف توسعه پایدار برای گسترش بیشتر مبادلات و همکاری‌های مشترک در جهت ساخت آینده‌ای روشن برای کلیه شهرها در فضایی کاملا صلح‌آمیز و نیز احترام به منافع مشترک مدیریت و برنامه‌ریزی می‌نماید.

نصرتي تصريح کرد: هفتمین همایش مدیران و شهرداران ايراني جاده‌ابريشم در روز 4 آبان‌ماه سال‌جاري و با حضور 41 شهر و 7 منطقه آزاد تجاري-صنعتي و ویژه اقتصادی به مدت يک روز به ميزباني شهرداری شهر فرهنگي تاريخي نیشابور برگزار مي‌گردد.

رئیس مجمع جهانی شهرهای جاده‌ابریشم افزود: این همایش با حضور مديران و مسئولين ارشد کشوري از وزارتخانه‌ها و سازمان‌هاي مرتبط با طرح مباحث تخصصی و انتقال تجربيات با هدف توسعه و پیشرفت روزافزون شهرهاي در مسير جاده‌ابريشم در حوزه‌هاي فرهنگي، اقتصادی و گردشگري برگزار می‌گردد.

نصرتي خاطرنشان کرد: تاکنون 6 همایش داخلی با حضور شهرداران ایرانی جاده‌ابریشم به میزبانی یکی از شهرهای در مسیر برگزار شده است که در تلاش هستيم تا با اتصال موضوعات فرهنگی، اقتصادی و گردشگري و ارتباط بين شهروندان، عاملي مؤثر براي بهره‌مندي شهرهاي در مسير از توانمندي‌هاي يکديگر و  حرکت به سمت تحقق توسعه پايدار شهري را شاهد باشيم.
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۰۶ - ۱۳۹۶/۰۷/۱۶
میشود بفرماییدخروجی این همایش چه بوده؟یافقط پول مفت بیت المال حرام شده
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار