معاون وزیر ورزش خواستار شد
معاون حقوقی، پارلمانی و استان‌های وزیر ورزش و جوانان خواستار تقویت ورزش بانوان در جامعه شد.
کد خبر: ۵۰۵۱۵۸
تاریخ انتشار: ۱۶ مهر ۱۳۹۶ - ۱۳:۰۳ 08 October 2017
به گزارش تابناک از قزوین، امیررضا خادم در آیین تکریم از مدیرکل سابق ورزش و جوانان قزوین و معارفه سرپرست این اداره‌کل که در سالن اجتماعات دانشگاه علوم پزشکی قزوین برگزار شد، با اشاره به تقویت ورزش در جامعه به ویژه ورزش بانوان اظهار داشت: امروز بسیاری از افتخاراتی که در حوزه ورزش کسب می‌شود، توسط بانوان بوده که باید به آن‌ها توجه بیشتری شود.

وی با بیان اینکه فعالیت‌های ورزشی بانوان محدود بوده که باید تقویت شود، افزود: در مناطق کوچک و بخش‌ها توجه کمتری به این مقوله می‌شود که باید برای آن تدابیری درست اتخاذ شود.

معاون حقوقی، پارلمانی و استان‌های وزیر ورزش و جوانان گفت: این وزارت نمی‌تواند به تنهایی مشکلات و مطالبات جوانان راه حل کند چراکه به همکاری سازمان‌ها و نهادها نیازمند بوده تا خواسته‌های جوانان برطرف شود.

خادم اضافه کرد: برای اینکه بتوانیم حوزه جوانان را تقویت کنیم، نیازمند همکاری سازمان‌های مردم‌نهاد هستیم که با همکاری این سازمان‌ها می‌توان از استعدادها و ظرفیت‌های جوانان بهره‌مند شد.

این مسؤول عنوان کرد: برای ساماندهی بیشتر امور جوانان، وزارت ورزش و جوانان از محل مالیات بر ارزش افزوده در راستای احداث و تکمیلی خانه جوانان در استان‌ها اقدام می‌کند که امیدواریم در این زمینه شاهد رشد این امور باشیم.

معاون حقوقی، پارلمانی و استان‌های وزیر ورزش و جوانان با بیان اینکه استان قزوین دارای ظرفیت‌های بالایی در زمینه ورزش است، تشریح کرد: برای بالا بردن سطح ورزش این استان باید از مدیران موفق و شایسته ورزشی به نحو احسن استفاده کرد.

خادم ادامه داد: باید با تربیت نیروهای توانمند در حوزه ورزشی، انگیزه جوانان را نسبت انجام کارها و امورات ورزشی بالا برده تا شاهد رشد و توسعه ورزش در کشور باشیم.

گفتنی است در این مراسم از خدمات محمد مشهدی‌آقایی مدیرکل سابق ورزش و جوانان استان قزوین قدردانی و عباس علایی‌مقدم به عنوان سرپرست این اداره‌کل معرفی شد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار