سرپرست اداره‌کل ورزش و جوانان قزوین خواستار شد
سرپرست اداره‌کل ورزش و جوانان استان قزوین خواستار راه‌اندازی خانه جوانان در استان شد و گفت: یکی از اقداماتی که طی دوره مدیریت جدید در اولویت قرار می‌گیرد، راه‌اندازی خانه جوانان توجه به ورزش همگانی و ورزش بانوان است.
کد خبر: ۵۰۵۱۶۹
تاریخ انتشار: ۱۶ مهر ۱۳۹۶ - ۱۳:۰۸ 08 October 2017
به گزارش تابناک از قزوین به نقل از خبرگزاری فارس قزوین، عباس علایی‌مقدم در آیین تکریم از مدیرکل سابق ورزش و جوانان قزوین که در سالن اجتماعات دانشگاه علوم پزشکی قزوین برگزار شد، خواستار راه‌اندازی خانه جوانان در استان قزوین شد و اظهار داشت: یکی از اقداماتی که طی دوره مدیریت جدید در اولویت قرار می‌گیرد، راه‌اندازی خانه جوانان توجه به ورزش همگانی و ورزش بانوان است.

وی افزود: برای شکوفا کردن ظرفیت‌های ورزش استان قزوین باید تلاش کرد تا به این مهم دست پیدا کنیم چراکه این استان دارای ظرفیت‌های بالایی در ورزش قهرمانی است و می‌توان با حمایت جدی از ورزشکاران زمینه قهرمان پروری و مدال‌آوری را فراهم کرد.

سرپرست اداره‌کل ورزش و جوانان استان قزوین گفت: در این زمینه باید از تجربه نخبگان و پیشکسوتان در عرصه ورزش استفاده و بهره لازم را برد.

علایی‌مقدم خواستار ایجاد فضای لازم برای فعالیت بیشتر سازمان‌های مردم نهاد جوان در استان قزوین شد و عنوان کرد: با توجه به اینکه در حوزه ورزش بانوان گام‌های مطلوبی برداشته شده که این کافی نیست و باید با فراهم کردن زیرساخت‌ها لازم این حوزه را پررنگ کرده و برای کیفیت و توسعه آن تلاش کنیم.

این مسؤول ورزشی با بیان اینکه 24 درصد جمعیت ورزشکاران استان قزوین را جوانان تشکیل می‌دهند، ادامه داد: برای جوانان باید برنامه‌های مفید و مؤثری تدارک دیده شود تا جوانان علاقمند بسیاری وارد این حوزه شوند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار