در نیمه نخست امسال،
رئیس پلیس پیشگیری فرماندهی انتظامی قزوین گفت: سرقت از اماکن دولتی استان در نیمه نخست امسال نسبت به مدت مشابه سال گذشته از 6 به 10 مورد افزایش یافته است.
کد خبر: ۵۰۵۸۰۹
تاریخ انتشار: ۱۷ مهر ۱۳۹۶ - ۱۲:۲۰ 09 October 2017
به گزارش تابناک قزوین به نقل از ایرنا، کمال قاسمی روز یکشنبه در نشست کمیسیون پیشگیری از سرقت استان قزوین افزود: نبود نگهبان و دوربین های مداربسته علت سرقت از این اماکن بوده است بنابراین از مدیران ادارات تقاضا داریم نسبت به این موضوع توجه جدی داشته باشند.
وی با بیان اینکه در نیمه نخست امسال شاهد کاهش 6 درصدی جرائم در استان بوده ایم،اضافه کرد: در سرقت از بانک ها 100 درصد کاهش روبرو بوده ایم و در سرقت از طلافروشی ها 100 درصد، مغازه ها 35 درصد، اماکن عمومی و منازل نیز 2 درصد افزایش داشته ایم.

**پراید، بیشترین مورد سرقت از خودرو در قزوین
رئیس پلیس پیشگیری فرماندهی انتظامی استان قزوین با بیان اینکه در سرقت خودرو نیز در این مدت سه درصد کاهش داشته ایم،افزود: 80 درصد سرقت های خودرو در شهرستان ها و سطح استان به خودروی پراید اختصاص دارد.
قاسمی افزود: در این مدت همچنین سرقت موتورسیکلت 19 درصد افزایش، پلاک خودرو 69 درصد افزایش،کیف قاپی 33 درصد کاهش،جیب بری 83 درصد کاهش،احشام 36 درصد و سایر سرقت ها نیز سه درصد در استان کاهش یافته اند.
وی در ادامه یادآور شد: 87 درصد سرقت های اتفاق افتاده در استان توسط آگاهی و کلانتری های سطح استان کشف شده اند که رقم بسیار خوبی در کشف سرقت ها است.
قاسمی همچنین گفت: در 6 ماهه نخست سال جاری به طور مجموع سرقت در شهرستان آوج 2 درصد، قزوین و تاکستان 6 درصد، بوئین زهرا هفت درصد و آبیک هشت درصد کاهش داشته است.
وی در پایان خاطر نشان کرد: در نیمه نخست امسال، 65 مورد طرح در شهرک های اقماری برای پاکسازی آلودگی جرایم و مواد مخدر و سرقت توسط پلیس استان اجرا شده است و تاکنون 14 مورد کمیسیون پیشگیری از سرقت را نیز برگزار کرده ایم.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار