فرمانده انتظامی استان قزوین:
فرمانده انتظامی استان قزوین از مصالحه ۷۸ درصدی پرونده های ارجاع شده به کلانتری ها در استان خبر داد.
کد خبر: ۵۰۶۳۳۳
تاریخ انتشار: ۱۸ مهر ۱۳۹۶ - ۰۹:۴۶ 10 October 2017
به گزارش تابناک قزوین سردار مهدی محمودی در گفتگو با خبرنگار مهر گفت: آمار فراوانی مراجعان اختلافات خانوادگی به کلانتری ها، نشانگر نیاز به خدمات فوری و تخصصی برای رفع مشکل  خانواده هایی است که دچار بحران شده، بحرانی که امنیت فردی خود و فرزندانشان را نشانه گرفته است.

فرمانده انتظامی استان در ادامه عنوان کرد: در ۶ ماهه اول سال جاری بیش از چهار هزار و ۵۱۸ نفر از خدمات مرکز مشاوره و دوایر مددکاری کلانتری ها بهره مند و از این تعداد ۹۲۹ نفر از مرکز مشاوره آرامش در زمینه های خانواده، مددکاری، روان سنجی، حقوقی، انتظامی و ... خدمات دریافت کردند.

سردار محمودی بیان کرد: در مقایسه آمار پرونده های ارجاعی به کلانتری ها با مدت مشابه در سال ۹۵، ۷۸ درصد پرونده ها به مصالحه منجر شده است.

وی با اشاره به استقبال خوب خانواده ها از خدمات مرکز مشاوره آرامش و دوایر مشاوره کلانتری ها بیان داشت: خوشبختانه ابن اعتماد بین پلیس و مردم ایجاد شده و شهروندان با مراجعه به مرکز مشاوره از خدمات مشاوره خانواده، مددکاری، روان سنجی، حقوقی  وانتظامی بهره مند می شوند.

سردار محمودی در پایان خاطرنشان کرد: مرکز مشاوره و خدمات روانشناسی آرامش نیروی انتظامی استان به مناسبت هفته ناجا، با شماره تلفن ۲۱۸۳۴۵۶ (۱۴لغایت۲۰مهر ماه) همه روزه از ساعت ۸۰۰ تا۱۴۰۰ و پنج شنبه ها ۸۰۰ تا۱۲۰۰ آماده ارائه خدمات مشاوره به صورت حضوری و تلفنی در زمینه های روانشناختی، خانواده، ازدواج، تحصیلی حقوقی و انتظامی و ... به صورت رایگان به شهروندان عزیز است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار