رئیس پلیس اطلاعات و امنیت عمومی استان قزوین:
رئیس پلیس اطلاعات و امنیت عمومی استان قزوین گفت: پلیس با بیش از ۱۵۰ نوع ماموریت با تلاش شبانه روزی در مسیر ایجاد نظم و امنیت تلاش می کند.
کد خبر: ۵۰۶۳۳۶
تاریخ انتشار: ۱۸ مهر ۱۳۹۶ - ۰۹:۴۷ 10 October 2017

به گزارش  تابناک قزوین به نقل از خبرنگار مهر، در چهارمین روز از هفته نیروی انتظامی همایش پلیس، امنیت و اصناف روز دوشنبه با حضور سرهنگ امیری جانشین نیروی انتظامی و روسای اتحادیه های صنفی در سالن سازمان صنعت قزوین برگزار شد.

سرهنگ ایرج محمدی رئیس پلیس اطلاعات و امنیت عمومی استان قزوین در این همایش گفت: هفته نیروی انتظامی فرصت مناسبی برای تقدیر از خدمات انسانهای تلاش گری است که برای تحقق امنیت و آرامش مردم شب و روز نمی شناسند و در این مسیر ثابت قدم و استوارند.

وی اضافه کرد: خدمات نیروی انتظامی در همه ابعاد ستودنی است و بدون وقفه در ایجاد نظم وامنیت توانسته اند موفق عمل کنند و در خدمت مردم باشند.

سرهنگ محمدی یادآورشد: سلامت و امنیت از نعمت های الهی است که تا به مخاطره نیفتد ارزش و قدرش دیده نمی شود اما همه باید به اهمیت این دو نعمت واقف باشیم و بدانیم شکوفایی سایر امور نیز در سایه امنیت محقق می شود.

رئیس پلیس اطلاعات و امنیت عمومی استان قزوین گفت: پلیس در صف اول حفظ نظم و امنیت کشور قرار داردو با ارائه بیش از ۱۵۰ نوع ماموریت در مسیر توسعه و اقتدار گام برداشته است و شاید هیچ سازمانی در این حجم گسترده خدمت رسانی نمی کند.

وی بیان کرد: مبارزه با مواد مخدر، قاچاق کالا، برخورد با سارقان، اراذل و اوباش و هنجارشکنان از کارهای مهمی است که بیشترین وقت و نیروی پلیس را درگیر می کند اما هیچ کاری بدون مشارکت و همراهی مردم و سایر دستگاهها محقق نمی شود.

سرهنگ محمدی یادآورشد:امنیت باسه ضلع پلیس، مردم و دستگاههای اجرایی شکل می گیرد ودر این راستا باید زمینه تعامل و همکاری همه نهادها فراهم شود تا امنیت پایدار در اتان برقرار شود.

وی گفت: از اصناف و اتحادیه های صنفی انتظار داریم همکاری خود با پلیس را بیشتر کنند تا چالش های کاری کمتر شود.

سرهنگ محمدی اظهارداشت: در حفاظت از واحدهای صنفی باید مالکان و بازاریان هم همکاری کنند و با جدی گرفتن توصیه های پلیسی زمینه کاهش سرقت و سایر جرائم در حوزه اصناف را فراهم کنند.

در این مراسم ضمن تقدیر از خدمات ۵ ساله سرهنگ علیرضا میلانی رئیس سابق، سرهنگ محمد صفری به عنوان رئیس چدید اماکن عمومی استان انتخاب شد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار