معاون سیاسی استاندار تأکید کرد:
معاون سیاسی و امنیتی استاندار گفت: امر مبارزه با مواد مخدر بسیار مهم بوده و نیاز به مبارزه گسترده اجتماعی با این امر ضروری به نظر می‌رسد.
کد خبر: ۵۰۶۳۴۳
تاریخ انتشار: ۱۸ مهر ۱۳۹۶ - ۰۹:۵۱ 10 October 2017
به گزارش تابناک قزوین به نقل از ایسنا منطقه قزوین، سید سعید شاهرخی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار در جلسه شورای مواد مخدر استان اظهار کرد: در آینده نزدیک انجمن بهبودیافتگان باهدف حمایت از بهبودیافتگان از اعتیاد و خانواده‌های ایشان با کمک سازمان‌های مردم‌نهاد تشکیل می‌شود.

وی افزود: تشویق و ترغیب افراد علاقه‌مند جهت حمایت از بهبودیافتگان اعتیاد و خانواده‌هایشان می‌تواند کمک شایانی به این قشر داشته باشد.

شاهرخی گفت: سیاست دولت تدبیر و امید حمایت از شکل‌گیری سازمان‌ها و انجمن‌های مردم‌نهاد خیریه است.

وی تصریح کرد: تسهیل و روان‌سازی تأسیس یک انجمن حمایت از معتادان و خانواده‌هایشان در دستور کار قرار دارد.

این مسئول اضافه کرد: همه مردم می‌توانند در این زمینه یاری رسانند و نقشه افراد برجسته جامعه به‌عنوان سفیران اجتماعی مبارزه با مواد مخدر می‌تواند مفید واقع شود.

وی خاطرنشان کرد: امروز شاهد شکل‌گیری انجمن‌های خیریه درزمینهٔ‌های تخصصی هستیم که این امر باعث خرسندی است و درزمینهٔ نجات افراد معتاد هم ایجاد این انجمن ضروری به نظر می‌رسد.

شاهرخی گفت: چون دامنه مواد مخدر به‌اندازه همه جامعه است پس باید برنامه‌های جامع اجتماعی در این زمینه تهیه، تدوین و عملیاتی شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار