رئيس ايستگاه شماره 2 سازمان آتش‌نشانی قزوين: رئيس ايستگاه شماره 2 سازمان آتش‌نشانی و خدمات ايمنی شهرداری قزوين گفت: آتش‌نشانان از فرو رفتن خودروی سواری پیکان در محل نشست زمین در حیاط ساختمان مسکونی در خیابان نواب قزوین جلوگیری کردند.
کد خبر: ۵۰۷۰۱۰
تاریخ انتشار: ۱۹ مهر ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۷ 11 October 2017
به گزارش تابناک قزوین به نقل از خبرگزاری فارس از قزوین، به نقل از روابط عمومی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قزوین، حمیدرضا ململی اظهار داشت: در تماس شهروندان با سامانه 125 آتش‌نشانی قزوین در ساعت 9:43 دقیقه روز یکشنبه 16 مهر ماه سال جاری از حادثه فروکش کردن کف حیاط منزل مسکونی در خیابان نواب قزوین و گیر کردن خودرو سواری پیکان در گودال ایجاد شده خبر داده شد که بلافاصله دو اکیپ عملیاتی از ایستگاه شماره دو شهید بابایی و هفت غیاث‌آباد به محل حادثه اعزام شدند.

وی با اشاره به حضور نیروهای عملیاتی در کمتر از چهار دقیقه به محل حادثه افزود: آتش‌نشان پس از رسیدن به محل مشاهده کردند قسمتی از کف حیاط این منزل مسکونی فروکش کرده و در پی آن گودالی به عمق دو متر ایجاد و همچنین یکی از چرخ‌های جلوی یک دستگاه خودرو سواری پیکان هم به داخل این گودال فرو رفته است.

رئیس ایستگاه شماره 2 سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قزوین ادامه داد: نیروهای آتش‌نشانی به سرعت و با کشیدن نوار هشداردهنده و جلوگیری از رفت و آمد ساکنان ساختمان، محل حادثه را ایمن‌سازی کرده و با استفاده از تجهیزات مخصوص آتش‌نشانی و خودروی جرثقیل، بدون هیچ‌گونه خسارتی، این خودرو را از داخل حفره ایجاد شده خارج و تحویل مالک آن دادند.

ململی خاطرنشان کرد: نیروهای عملیات در پایان پس از ایمن‌سازی محل و تنظیم صورت جلسه، با ارائه تذکرات ایمنی به ساکنان و واحدهای مسکونی مجاور به مأموریت خود پایان دادند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار