معاون اقتصادی استاندار قزوین گفت: در 6 ماهه نخست امسال بیش از 5 هزار نفر برای اولین بار تحت پوشش بیمه تامین اجتماعی قرار گرفته اند.
کد خبر: ۵۰۷۳۱۴
تاریخ انتشار: ۱۹ مهر ۱۳۹۶ - ۱۶:۴۳ 11 October 2017
به گزارش تابناک استان قزوین منوجهر حبیبی معاون استاندار قزوین ظهر امروز در جلسه شورای گفتگوی استان قزوین که در استانداری برگزار شد، اظهار کرد: نرخ بیکاری در استان قزوین در سال جاری به نسبت سال گذشته نیم درصد کاهش یافته است.
وی با بیان اینکه هم اکنون نرخ بیکاری در استان قزوین 11.1 درصد است، افزود: میزان نرخ بیکاری در استان قزوین به نسبت میانگین کشوری 6 درصد پایین تر است.
حبیبی عنوان کرد:  افزایش جواز تاسیس در بخش صنعت و همچنین رونق خوبی که در بخش استان قزوین از طریق پرداخت تسهیلات روی داده است نشان از رونق اقتصادی در استان قزوین و رشد سرمایه گذاری دارد.
وی تاکید کرد: در نیمه ابتدایی امسال بخش صنعت با دریافت 39 درصد تسهیلات بیشترین میزان تسهیلات دریافتی را داشته و بخش های خدمات با 35، کشاورزی با 16 ، مسکن با 9 و صادرات با یک درصد در رده های بعدی دریافت تسهیلات قرار دارند.
 این مسئول ادامه داد: در شش ماهه نخست امسال 5 هزار 655 نفر برای اولین بار تحت پوشش تامین اجتماعی قرار گرفته اند که 70درصد از آن را آقایان تشکیل می دهند.
وی در پایان از کاهش 11.2 درصدی تعدیل نیرو در استان قزوین خبر داد و یادآور شد: در حال حاضر 7 هزار 86 نفر در استان از بیمه بیکاری استفاده میکنند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار