رئیس دانشگاه بین المللی امام خمینی(ره):
رئیس دانشگاه بین‌المللی امام خمینی(ره) یکی از اصلی‌ترین مطالبات جامعه دانشگاهی را بردن دانشگاه‌ها به سوی نسل دانشگاه های کاربردی و کار آفرین دانست.
کد خبر: ۵۰۷۳۲۸
تاریخ انتشار: ۱۹ مهر ۱۳۹۶ - ۲۳:۱۶ 11 October 2017
به گزارش تابناک قزوین ابوالحسن نائینی، رئیس دانشگاه بین‌المللی امام خمینی(ره) در گفت وگو با خبرنگار ایسنا منطقه قزوین، با اشاره به شاخصه‌های مورد نیاز برای انتخاب وزیر علوم اظهار کرد: وزیری باید برای این وزارتخانه انتخاب شود که در راه سیاست دولت تدبیر و  امید یعنی ارتقاء فضای علمی کشور گام بردارد.

وی افزود: مطمئناً وزیر انتخابی باید توانمندی تحقق شاخصه‌ها و سیاست‌های دولت تدبیر و امید در بخش علمی را داشته باشد تا شاهد رشد و توسعه علمی کشور باشیم.

نائینی ادامه داد: امروز افرادی بسیار خوب و توانمندی را در آموزش عالی کشور داریم و امیدواریم ریاست محترم جمهور فردی را که شایستگی بیشتری نسبت به بقیه دارد انتخاب کند و با رأی مجلس، وزارت علوم و تحقیقات و فناوری نیز تعیین تکلیف شود.

وی بیان کرد: ارتقاء علم و پژوهش و بردن دانشگاه‌ها به سوی نسل دانشگاه‌های کاربردی و کار آفرین از اصلی‌ترین مطالبات جامعه دانشگاهی است.

رئیس دانشگاه بین‌المللی امام خمینی(ره) تأکید کرد: دانشگاه‌ها باید به سمت کاربردی و کارآفرینی حرکت کنند و این یک حرکت بسیار مفیدی است که می‌تواند به نفع کل کشور باشد.

وی در پایان با اشاره به اینکه خواسته اصلی جامعه دانشگاهی، تشکیل یک وزارت علوم قوی از نظر علمی و تحقیقاتی است، یادآور شد: جامعه علمی و دانشگاهی کشور خواسته‌ها و مطالبات معیشتی و رفاهی نیز دارند  که در اولویت‌های بعدی قرار دارد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار