جانشین فرماندهی نیروی زمینی سپاه پاسداران با بیان اینکه از مراکز نظامی به مانند ناموس خود مراقبت می کنیم، گفت: پای دشمنی که به مراکز نظامی باز شود را خرد خواهیم کرد.
کد خبر: ۵۰۷۶۷۱
تاریخ انتشار: ۲۰ مهر ۱۳۹۶ - ۱۶:۰۰ 12 October 2017
به گزارش تابناک قزوین، سردار عبدالله عراقی، جانشین فرماندهی نیروی زمینی سپاه پاسداران ظهر امروز در یادواره شهدای کارمند استان قزوین که در سالن اجتماعات دانشگاه بین‌المللی امام خمینی(ره) برگزار شد، اظهار کرد: شهدا بر روی پیمانی که با خدا بستند مانده و برای پایداری انقلاب و اسلام جان خود را نثار کردند.
وی یکی از پایه های امنیت در کشور را تحمل یکدیگر و مدارا کردن دانست و افزود:  همه باید در جمهوری اسلامی مانند برادر برای رسیدن به هدف با یکدیگر تلاش کنیم و از تکفیر کردن یکدیگر بپرهیزیم.
عراقی با اشاره به تحولات کردستان عراق، از شکل گیری اسرائیلی جدید در منطقه هشدار داد و بیان کرد: امریکایی ها معتقد بودند کردستان تا 2030 نباید به دنبال استقلال باشند اما امروز و سریعاً پس از رفراندوم پایگاه های جدیدی را ار دهوک و اربیل ایجاد کرده اند.
وی از تلاش دشمن برای تجزیه عراق به سه منطقه کردنشین، اهل تسنن و شیعه نشین خبر داد و عنوان کرد: استقلال کردستان در راستای تلاش دشمن برای تجزیه عراق است.
جانشین فرماندهی نیروی زمینی سپاه پاسداران تأکید کرد: نیاز امروز کشور وحدت و انسجام است و همه باید به دور از دامن زدن به اختلافات برای توسعه کشور تلاش کنند.
وی اضافه کرد: ما دارد باید شهدا را محور کارمان قرار دهیم و با هم در کنار هم برای تحقق ارمان شهدا گام برداریم.
عراقی با بیان اینکه دشمن برای ما هرگز نفعی نمی خواهد و همیشه به دنبال ضرر ما است، تأکید کرد: هرجند دشمن به دنبال این است تا از مراکز نظامی ما بازدید کند اما هیچ ایرانی با غیرتی به دشمن خود اجازه نخواهد داد از مراکز نظامی کشور که به مانند ناموس کشور هستند بازدید کنند.
وی با بیان اینکه شهدا برای همه ملت هستند و نباید آنها را برای خود مصادره کنیم، تصریح کرد: تشییع با شکوه شهید حججی نشان از حس تعلقی بود که همه ملت به شهدا دارند و هیچ کس اجازه ندارد شهدا را به نفع جریان خاصی مصادره کند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار