معاون پرورشی و تربیت بدنی اداره آموزش و پرورش شهرستان آبیک ازاعزام 174 دانش‌آموز دختر این شهرستان به مناطق عملیاتی غرب کشور برای نخستین بار خبر داد.
کد خبر: ۵۰۸۹۶۴
تاریخ انتشار: ۲۳ مهر ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۰ 15 October 2017
به گزارش تابناک از قزوین، مراد مرادی‌رحیم‌آبادی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در آبیک اظهار داشت: صبح روز گذشته 174 دانش‌آموز دختر شهرستان آبیک به همراه 51 نفر از عوامل اجرایی مدارس، روحانی، پاسدار و روای راهی مناطق عملیاتی غرب کشور شدند.

وی افزود: دانش‌آموزان دختر پنج مدرسه شهرستان آبیک اعم از مدارس دوره دوم متوسطه متانت، سوره، الزهرا، مریم و عاطفه نخستین کاروان دانش‌آموزی هستند که به سرزمین نور عشق و ایثار و اردوی راهیان نور مناطق عملیاتی غرب کشور اعزام شده‌اند.

معاون پرورشی و تربیت بدنی اداره آموزش و پرورش شهرستان آبیک ادامه داد: دانش‌آموزان به مدت سه روز در اردوی راهیان نور غرب کشور بوده و از مناطق عملیاتی همچوم مرزهای کرمانشاه، خسروی و غیره بازدید می‌کنند.

مرادی‌رحیم‌آبادی اضافه کرد: روز گذشته دانش‌آموزان دختر شهرستان آبیک به همراه عوامل اجرایی در همایشی که با حضور چهار استان تهران، قم، قزوین و البرز در کرج برگزار شده بود، شرکت کردند و سپس به سمت مناطق عملیاتی غرب کشور اعزام شدند.

معاون پرورشی و تربیت بدنی اداره آموزش و پرورش شهرستان آبیک خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه سفر به غرب کشور بیش از هشت سال به طول می‌انجامد دو راننده در اتوبوس‌های راهیان نور در نظر گرفته شده و از نظر بیمه، کنترل فنی اتوبوس‌ها و احتیاط رانندگان و رعایت مسائل امنیتی هم تدابیر لازم اندیشیده شده است.

مرادی‌رحیم‌آبادی آشنایی دانش‌آموزان با فرهنگ جبهه  و جهاد و ایثار و شهادت و همچنین شهادت‌طلبی‌های رزمندگان اسلام در دوران هشت سال دفاع مقدس را از اهداف اصلی اردوی راهیان نور ذکر و تصریح کرد: برگزاری این اردوها می‌تواند از میزان هجمه‌ها و آسیب‌های اجتماعی در دانش‌آموزان بکاهد.

معاون پرورشی و تربیت بدنی اداره آموزش و پرورش شهرستان آبیک افزود: امروز هجمه‌های بسیاری اعم از ماهواره، اینترنت و تلفن همراه متوجه نسل نوجوان و جوان شده و دشمنان درصدد هستند این قشر از جامعه را از مسیر اصلی منحرف کنند.

مرادی‌رحیم‌آبادی ادامه داد: ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در بین دانش‌آموزان می‌تواند از میزان سوق یافتن آنان به سمت آسیب‌های اجتماعی کاسته و کمتر شاهد وقوع ناهنجاری‌های اجتماعی در جامعه باشیم.

وی یادآور شد: دانش‌آموزان پسر شهرستان آبیک هم پس از اعلام سهمیه از سوی استان قزوین، به اردوی راهیان نور اعزام می‌شوند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار