استاندار قزوین:
استاندار قزوین گفت: مواضع شجاعانه و منطقی دکتر روحانی در پاسخ به سخنان نادرست رئیس جمهور آمریکا، آب سردی بر سیاستهای استکباری و نقشه های ترامپ بود.
کد خبر: ۵۰۹۳۸۳
تاریخ انتشار: ۲۴ مهر ۱۳۹۶ - ۰۹:۳۹ 16 October 2017
به گزارش تابناک قزوین عبدالمحمد زاهدی عصر شنبه در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار ایرنا افزود: سخنرانی مدبرانه رئیس جمهوری بلافاصله پس از اظهارات سخیف ترامپ در شب گذشته، به خوبی بیانگر مواضع و سیاست های ایران در برابر اقدام های خصمانه دولتمردان آمریکا بود.
وی با یادآوری سخنان دکتر روحانی مبنی بر اینکه موشک ما برای دفاع است و ترامپ حرف های نادرست خود قادر به ایجاد فاصله بین مردم ایران و رهبری خود نیست، افزود: همان طور که رئیس جمهوری تاکید کرد توان نظامی جمهوری اسلامی ایران برای دفاع مقابل دشمنان است و توطئه های آمریکا نمی تواند با وجود اتحاد و انسجام ملی در کشور پیوند عمیق بین مردم و رهبری را برهم زند.
وی با بیان اینکه سیاست های نادرست آمریکا علیه برجام هواداران کمی دارد و حتی خیلی از متحدان این کشور را وارد به انتقاد ساخته است، خاطرنشان کرد: تنها رژیم صهیونیستی و چند کشور محدود که خود عامل گسترش تروریسم در منطقه و جهان هستند از سخنان دیشب ترامپ استقبال کردند.
زاهدی با بیان اینکه معرفی ایران به عنوان حامی تروریست توسط ترامپ سخنی خنده دار و بدون خریدار است،افزود: همان طور که رئیس جمهوری به خوبی به سوابق تاریخی جنایات و اقدام های تروریستی آمریکا اشاره کرد باید این کشور را محور شرارت و حامی نخست تروریسم در دنیا نام برد.
استاندار قزوین همچنین با بیان اینکه ترامپ و آمریکا به تنهایی توان برهم زدن برجام را ندارند،افزود: برجام یک قطعنامه بین المللی است و مخالفت آمریکایی ها با آن تنها به انزوای این کشور می انجامد.
وی به بکارگیری واژه جعلی خلیج عربی توسط ترامپ در سخنرانی شب گذشته وی را تقبیح کرد و گفت: رئیس جمهوری آمریکا هیچ گاه با دروغ و تحریف تاریخ نمی تواند نام خلیج همیشه فارس را تغییر دهد.
استاندار قزوین همچنین با اشاره به سخنان ترامپ علیه سپاه پاسداران، گفت: سپاه همان طور که رئیس جمهوری نیز اشاره داشت محبوب مردم ایران و ملت های مظلوم و آزاده دنیا است و در صف اول مبارزه با تروریسم قرار دارد و صحبت های دروغین ترامپ علیه این نهاد انقلابی و حافظ امنیت ایران و کشورهای منطقه، بدون شک نتیجه عکس داده و محبوبیت هرچه بیشتر آنرا به دنبال خواهد داشت.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار