رئیس اداره دامپزشکی شهرستان قزوین:
رئیس اداره دامپزشکی شهرستان قزوین از کشف ۱۴۸ کیلوگرم فرآورده های خام دامی غیر قابل مصرف در یکی از رستورانهای قزوین خبر داد.
کد خبر: ۵۰۹۳۹۶
تاریخ انتشار: ۲۴ مهر ۱۳۹۶ - ۰۹:۴۴ 16 October 2017
به گزارش تابناک قزوین عیسی غیاث یزدی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: طی بازرسی های انجام شده در سطح شهر توسط کارشناسان اداره دامپزشکی شهرستان قزوین که همه روزه به صورت دوره ای انجام می­پذیرد، در یکی از رستوران ها میزان ۱۴۸ کیلوگرم انواع فرآورده خام دامی تاریخ گذشته کشف و معدوم شد.

وی خاطر نشان کرد: مسئولین واحدهای عرضه فرآورده های خام دامی و همچنین رستوران ها، تالارهای پذیرایی و... در نظر داشته باشند که عرضه محصول تاریخ گذشته در واحد و همچنین منجمد کردن فرآورده های خام دامی تازه تخلف محسوب شده(منجمد کردن می بایست در شرایط صنعتی و در تونل اجماد صورت پذیرد) و اداره دامپزشکی برابر قانون با شخص یا واحد متخلف برخورد خواهد کرد.

غیاث یزدی تصریح کرد: فرآورده های خام دامی(گوشت و مرغ و ماهی) منجمد می بایست در بسته بندی اصلی وارداتی و یا شرکتهای داخلی بوده و دارای تاریخ تولید و انقضای معتبر باشد و تهیه این اقلام می بایست از مراکز معتبر و تحت نظارت دامپزشکی صورت گیرد چرا که بعضا مشاهده می شود عده ای بصورت سیار فرآورده های خام دامی را در بین رستورانها توزیع می کنند که در صورت مشاهده، فروشنده و خریدار به مراجع قضایی معرفی خواهند شد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار