نماینده مردم قزوین،آبیک و البرز و عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی، هزینه های تولید در کشور را بالا دانست و گفت: برای دستیابی به اهداف اقتصادی خود ناچار به اصلاح این وضعیت هستیم.
کد خبر: ۵۰۹۷۴۶
تاریخ انتشار: ۲۴ مهر ۱۳۹۶ - ۱۶:۴۳ 16 October 2017
به گزارش تابناک به نقل از  ایرنا، سیده حمیده زرآبادی روز دوشنبه در نشست رفع موانع تولید در واحدهای صنعتی شهرستان آبیک افزود: بالا بودن هزینه های تولید، گرانی کالاها و کاهش کیفیت آن ها را بدنبال دارد و به تولید ملی ضربه می زند.
عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی گفت: با ارایه حمایت های تشویقی و استفاده از ماشین الات مدرن و توجه به بهره وری باید هزینه های تولید در کشور را کاهش دهیم.
وی در ادامه با اشاره به لزوم اصلاح برخی از قوانین و مقررات مرتبط با حوزه تولید، گفت: وجود برخی تبصره ها پیشبرد قوانین در این حوزه را با هدف کاهش و حل مشکلات تولید سخت کرده است.
زرآبادی با اشاره به لزوم تقویت ارتباط بین صنعت و دانشگاه،گفت: متاسفانه این ارتباط در کشور بسیار ضعیف است و تولیدکنندگان ما به جای اینکه برای حل مشکلات خود بدنبال تماس با واحدهای دانشگاهی و تحقیقاتی باشند تنها بدنبال دریافت وام و تسهیلات بانکی هستند.
وی در ادامه از تولیدکنندگان به عنوان موتورهای محرک توسعه کشور یاد کرد و گفت: دستگاه های خدمات رسان، امور مالیاتی و بیمه باید نهایت تعامل و همکاری را با صنایع داشته باشند تا شاهد رونق اشتغال و تولید کشور و پیشبرد سیاست های اقتصاد مقاومتی باشیم.
در این نشست پیرامون مسائل و مشکلات شهرک صنعتی کاسپین 2 بحث و گفت و گو شد.
شهرک صنعتی کاسپین 2 در شهرستان آبیک در شرق استان قزوین قرار دارد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار