فرماندار تاکستان گفت: مشکلات واحدهای تولیدی و مسایل کارگری در این شهرستان با مدیریت مناسب مدیران دستگاه ها و فعالان بخش خصوصی از تعداد انگشتان دست تجاوز نمی کند.
کد خبر: ۵۱۰۰۶۸
تاریخ انتشار: ۲۵ مهر ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۱ 17 October 2017
به گزارش تابناک قزوین به نقل از ایرنا، سیاوش طاهرخانی روز سه شنبه در دیدار با عبدالمحمد زاهدی استاندار قزوین افزود: تاکستان یکی از قطب های صنعت و کشاورزی استان به شمار می رود به گونه ای که این شهرستان دارای 6 شهرک و ناحیه صنعتی است و رتبه نخست تولید کشمش و سوم تولید انگور در کشور را دارد.
وی اظهار کرد: بزرگترین شهرک صنعتی کشور به لحاظ مساحت و زمین آماده واگذاری به سرمایه گذاران در بخش خرمدشت این شهرستان قرار دارد.
این مسئول در بخش دیگری از صحبت های خود با اشاره به برگزاری آیین های عزاداری در ماه محرم با نظم و امنیت کامل در این شهرستان، گفت: با فعالیت های فرهنگی صورت گرفته و همکاری شورای تامین و نیروی انتظامی، عزاداری های نامتعارف و قمه زنی در این ایام با کاهش 120 درصدی همراه بود.
طاهرخانی در پایان گفت: همه مدیران این شهرستان برای پیشبرد سیاست های کلی نظام و ابلاغی مقام معظم رهبری و اجرای برنامه های دولت تلاش می کنند و آنها را در اولویت کاری خود قرار داده اند.
شهرستان تاکستان با چهار بخش و پنج شهر با 122 هزار نفر جمعیت به مرکزیت تاکستان در 55 غرب استان قزوین قرار دارد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار