فرمانده انتظامی استان قزوین:
فرمانده انتظامی استان قزوین از کشف ۵۶ تن و ۷۰۰ کیلوگرم کود شیمیایی تقلبی به ارزش یک میلیارد و ۱۹۰ میلیون ریال در قزوین خبر داد.
کد خبر: ۵۱۰۳۸۴
تاریخ انتشار: ۲۵ مهر ۱۳۹۶ - ۲۱:۲۳ 17 October 2017
به گزارش تابناک قزوین سردار مهدی محمودی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: ماموران مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس آگاهی استان در پی کسب اطلاع از منابع، مبنی بر دپوی کود شیمیایی تقلبی در یک مجتمع دامداری در قزوین، موضوع به صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی قرار گرفت.

این مقام ارشد انتظامی افزود: ماموران با انجام اقدامات اطلاعاتی و نامحسوس، صحت و سقم موضوع بررسی و مشخص شد احدی از قاچاقچیان در شهرستان قزوین اقدام به دپوی کودهای شیمیایی تقلبی و جعل و تولید کیسه های کود با مارک و علائم جهادکشاورزی می کند.

وی اضافه کرد: کارآگاهان پس از هماهنگی قضائی و ورود به محل دپوی کود های شیمیایی تقلبی تعداد یک هزار و ۱۳۴ کیسه ۵۰ کیلویی حاوی کود شیمیایی تقلبی و تعداد یک هزار و ۳۱۳ گونی خالی با آرم و علائم جهادکشاورزی کشف و یک نفر در این خصوص دستگیر شد.

سردار محمودی با اشاره به ارزش تقریبی یک میلیارد و ۱۹۰ میلیون ریالی کالای کشف شده برابر اعلام کارشناسان تصریح کرد: کودهای شیمیایی تحویل اداره جهاد کشاورزی و متهم با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار