رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان آبیک گفت: با تامین اعتبار لازم تمامی سالنهای ورزشی شهرستان تا پایان امسال نوسازی و بازسازی می شود.
کد خبر: ۵۱۰۳۸۵
تاریخ انتشار: ۲۵ مهر ۱۳۹۶ - ۲۱:۲۵ 17 October 2017
به گزارش تابناک قزوین به نقل از خبرنگار مهر، علیرضا رمضانی به مناسبت هفته تربیت بدنی روز سه شنبه در نشست خبری با شورای رسانه گفت: ۱۸ عنوان برنامه در این هفته پیش بینی شده که امسال پربارتر از گذشته با مشارکت ورزشکاران برگزار خواهد شد.

وی افزود:غباروبی مزار شهدا، دیدار با امام جمعه، فرماندار، خانواده شهدا و جانبازان ورزشکار، پیشکسوتان ورزشی، حضور در آیین نمازجمعه، برگزاری همایش پیاده‌روی، ژیمناستیک و افتتاح سالن بازسازی شده، مسابقه چند جانبه تنیس روی میز، رقابت های چهارجانبه کشتی، همایش اسب‌سواری، برگزاری مسابقات چند جانبه تیراندازی بانوان و آقایان، و تکواندو از برنامه های این هفته در شهرستان آبیک است.

رمضانی بیان کرد: همایش غذاهای محلی، برگزاری مسابقات آمادگی جسمانی بانوان، اسکیت آقایان و بانوان، کنگ ‌فو،   آموزشگاهی بدمینتون، چندجانبه والیبال، موتورسواری آقایان، شطرنج، دوچرخه‌سواری بانوان و آقایان، صعود هیئت‌ها و جامعه ورزشی به پیغمبرکوه، برگزاری کلاس‌های درجه دو نجات غریق، اعزام ورزشکاران به مسابقات هندبال و تیرو کمان کشوری از دیگر برنامه‌های هفته تربیت بدنی در آبیک است.

وی بااشاره به اهمیت توسعه ورزشهای همگانی و قهرمانی یادآورشد: در بخش همگانی سعی می کنیم تا خانواده‌ها مشارکت بیشتری داشته باشند تا گامی در جهت سلامت خانواده‌ها برداشته شود.

رئیس اداره ورزش و جوانان آبیک تصریح کرد: افزایش تعداد مربیان، کسب کرسی‌های داوری از جمله برنامه‌ها و اهداف اداره ورزش و جوانان شهرستان آبیک است.

وی در خصوص اعتبارات ورزشی شهرستان هم گفت: در بودجه امسال ۱۲۳  میلیون تومان اعتبار از محل ارزش افزوده پیش بینی شده  و ۲۰۰ میلیون تومان برای بخش جوانان پیش بینی شده که مسئولان استانی قصد دارند آن ذرا در مرکز استان  هزینه کنند که این رویکرد با مخالفت فرماندار روبه‌رو شده است.

رمضانی باتأکید براینکه تاکنون ۱۰ درصد از بودجه عمرانی اختصاص یافته بیان کرد: اجرای طرح مکانیزه آبیاری تحت فشار در زمین چمن آبیک در اواخر سال تکمیل خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: ۸۹ میلیون تومان در بخش تعمیرات و ۲۰ میلیون تومان برای نوسازی اماکن ورزشی اختصاص داده شده است.

وی بیان کرد: در خصوص زمین چمن اعتباراتی مصوب شده بود که با کم‌کاری اداره کل تخصیص پیدا نکرد و بیش از ۲ سال مرمت زمین چمن عقب افتاد که با پیگیری‌های لازم بعد از ۳ سال اولین جوانه‌های چمن در این زمین رویت می‌شود.

رمضانی با تأکید بر اینکه ورزش نباید جناحی وسیاسی شود اظهارداشت: برای اعتلای ورزش شهر و گسترش رشته های مختلف ورزشی در همه سطوح جامعه نیازمند همکاری و حمایت شوراها، دهیاری‌ها و شهرداری‌ها هستیم.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان آبیک اضافه کرد: در شهر خاکعلی با مشارکت شهرداری سالن کشتی با اعتباری بالغ بر ۱۵۰ میلیون تومان آماده بهره ‌برداری شده و تعمیر کفپوش سالن خاکعلی هم با ۱۰۰ میلیون تومان انجام خواهد شد.

وی بیان کرد: زمین چمن مصنوعی و زمین چمن طبیعی سالن پیامبر اعظم، تکمیل ساختمان اداری و محوطه سازی سالن پیامبر اعظم با۳۶۰ میلیون تومان، تعمیر تمامی سالن‌های شهرستان از جمله ناصرآباد قشلاق و مهین، بازسازی‌ سالن‌های ورزشی تا پایان سال مالی انجام خواهد شد.

رمضانی اظهارداشت: در صورت واگذاری زمین در قسمت بالای اتوبان از طریق منابع طبیعی به اداره ورزش شهرستان ساخت پیست موتورسواری در این شهر آغاز خواهد شد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار