مديركل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان قزوين گفت: 228 دستگاه اتوبوس ناوگان حمل و نقل عمومی مسافربری استان آماده ارائه خدمات مطلوب برای اعزام زائران اربعين حسينی است.
کد خبر: ۵۱۰۳۹۶
تاریخ انتشار: ۲۵ مهر ۱۳۹۶ - ۲۱:۳۹ 17 October 2017
به گزارش تابناک قزوین افشین پیرنون در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قزوین با بیان اینکه 228 دستگاه اتوبوس ناوگان حمل و نقل عمومی مسافربری استان آماده ارائه خدمت به زائران اربعین حسینی است، اظهار داشت: تمهیدات لازم برای تأمین ناوگان مورد نیاز زائران استان قزوین و زائران عبوری با هماهنگی ستاد محترم عتبات عالیات استان به عمل آمده و سعی بر این است که نرخ‌ها، هیچ‌گونه تغییری با سال گذشته نداشته باشد.

وی افزود: هر چند که نرخ حمل و نقل مسافربری توافقی بوده و بر اساس دستورالعمل شناورسازی نرخ بلیت حمل و نقل عمومی مسافربری جاده‌ای تعیین می‌شود اما پیشنهاد شده که در راستای مشارکت حداکثری در خدمت‌رسانی به زائران مرقد مطهر حضرت اباعبدالله‌الحسین(ع) و بهره‌برداری از ثواب بیشتر در این امر خیر، نسبت به دریافت کرایه کمتر از میزان مصوب هم اقدام کنند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان قزوین اضافه کرد: همچنین تمام  محورهای مواصلاتی و ناوگان حمل و نقل عمومی مسافربری استان با تمام توان آماده خدمات‌رسانی به زائران اربعین است.

پیرنون تصریح کرد: در سال جاری مهم‌ترین اولویت ما برای اعزام زائران، افزایش ایمنی در سفر، ارائه خدمات مطلوب حمل و نقل و تکریم زائران است که 30 مجتمع خدماتی- رفاهی بین‌راهی، 9 اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای در شهرستان‌های تابعه و همچنین 24 راهدارخانه استان مجهز بوده و تمام توان خود را در راستای سفر زائران به‌کار می‌گیرد.

این مسؤول یادآور شد: سامانه پیامکی 3000143 مستقر در اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان قزوین آماده دریافت نظرات، انتقادات، پیشنهادها و شکایات مردمی است و رسیدگی به شکایات احتمالی زائران در قالب کمیسیون‌های ماده 12 و 11 رسیدگی به تخلفات شرکت‌ها و مؤسسات و رانندگان حمل و نقل جاده‌ای صورت می‌گیرد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان قزوین با آرزوی توفیق برای زائران و احترام به قوانین و مقررات خواستار تعامل تمام دستگاه‌ها به ویژه پلیس راه استان در محورهای مواصلاتی، جدیت و دقت مدیران و متصدیان شرکت‌های حمل و نقل مسافربری استان در رعایت نکات ایمنی ناوگان حمل و نقل قبل از سفر، کنترل و نظارت دقیق و به همراه داشتن تجهیزات ایمنی ناوگان مسافربری اعم از زنجیر چرخ، وسایل ایمنی، برگه معاینه فنی و غیره شد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار