رئیس ستاد مردمی اربعین قزوین:
رئیس ستاد مردمی اربعین استان قزوین گفت: اجتماع اربعین سرچشمه‌اش روضه اباعبدالله است و همه باید در این مسیر آنچه در توان دارند را به میدان بیاورند.
کد خبر: ۵۱۰۹۷۹
تاریخ انتشار: ۲۶ مهر ۱۳۹۶ - ۲۱:۵۸ 18 October 2017
به گزارش تابناک قزوین به نقل از خبرگزاری فارس از قزوین، سیدمطهر سیدعلیزاده در مراسم تجمع بزرگ زائران اربعین در قزوین که امشب با حضور عاشقان و دلدادگان حسینی در شبستان امیرالمؤمنین(ع) مسجدالنبی(ص) شهر قزوین برگزار شد، با اشاره به مراسم معنوی اربعین اظهار داشت: فضای استان قزوین باید به نحوی باشد که اجتماع اربعین به نحو شایسته‌ای برگزار شود.

وی ادامه داد: اجتماع اربعین سرچشمه‌اش روضه اباعبدالله است و همه باید در این مسیر آنچه در توان دارند را به میدان بیاورند.

رئیس ستاد مردمی اربعین استان قزوین با اشاره به مراسم دسته عزاداری در اربعین حسینی گفت: شب اربعین دسته عزاداری ستاد مردمی اربعین استان از باب‌القبله آغاز می‌شود و نوحه این دسته نیز با سه زبان فارسی آذری و عربی خوانده می‌شود.

سیدعلیزاده اضافه کرد: اربعین یک فعالیت عظیم تربیتی است که زائران حسینی باید در این مراسم معنوی از ظرفیت‌های آن بهره‌مند شوند.

این فعال فرهنگی با بیان اینکه 45 هزار نفر زائر از استان قزوین در مراسم معنوی اربعین حضور می‌یابند، یادآور شد: اقدامات و خدمات شایانی برای زائران در نظر گرفته شده است که از جمله آن می‌توان به 60 هزار وعده غذایی و 15 هزار اسکان از سوی ستاد مردمی اربعین استان اشاره کرد.

رئیس ستاد مردمی اربعین استان قزوین مطرح کرد: برگزاری دسته عزاداری از سوی این ستاد در اربعین حسینی یکی از مهم‌ترین برنامه‌ها است که با حضور مادحین و ذاکرین اهل‌بیت(ع) به صورت ویژه برگزار می‌شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار