دبیر حزب موتلفه اسلامی استان قزوین؛
دبیر حزب موتلفه اسلامی استان قزوین گفت: رفتار کابویی ترامپ آن‌قدر سخیف و مضحک بود که همه ملت ایران درک یکسانی از آن پیدا کرد و شاید یکی از الطاف خفیه الهی همین بود که به‌واسطه رفتار و گفتار تنفرآمیز او زمینه وحدت و یکپارچگی ملت را فراهم کرد.
کد خبر: ۵۱۰۹۸۶
تاریخ انتشار: ۲۶ مهر ۱۳۹۶ - ۲۲:۰۴ 18 October 2017
به گزارش تابناک قزوین محمدحسین شفیعی‌ها دبیر حزب موتلفه اسلامی استان قزوین در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا منطقه قزوین، با اشاره به سخنان سخیف رئیس‌جمهور آمریکا در خصوص ایران اظهار کرد: دونالد ترامپ را از هنگام معرفی وی از سوی حزب جمهوری‌خواه آمریکا در دوران تبلیغاتی شناختیم زیرا وی بیش از آنکه شخصیتی مناسب برای ریاست جمهوری داشته باشد به یک شومن و کاباره‌چی بیشتر شباهت دارد.

وی افزود: سخنان اخیر ترامپ از چندی قبل وعده آن را داده بود ماهیت اصلی وی را نشان داد که چیزی جز گزافه‌گویی، توهین و فحاشی به ملت بزرگ ایران، جمهوری اسلامی و سپاه پاسداران نبود.

شفیعی‌ها تصریح کرد: رئیس‌جمهور آمریکا به‌مانند قماربازی است که تمام دارایی‌اش را به قمار گذاشته یا می‌برد و یا می‌بازد اما بدیهی است طبق سنت الهی خط شیطان هرگز پیروز نخواهد بود.

این فعال سیاسی بیان کرد: خوشبختانه رفتار کابویی ترامپ آن‌قدر سخیف و مضحک بود که همه ملت ایران درک یکسانی از آن پیدا کرد و شاید یکی از الطاف خفیه الهی همین بود که به‌واسطه رفتار و گفتار تنفرآمیز او زمینه وحدت و یکپارچگی ملت را فراهم کرد.

وی به موضع‌گیری رئیس‌جمهور ایران در قبال هتاکی ترامپ اشاره و تصریح کرد: بی‌شک در برابر سخنان انقلابی و منطقی رئیس‌جمهور ایران چیزی جز تشکر و سپاس نمی‌توان داشت به‌شرط آنکه رئیس‌جمهور و همفکرانش به آنچه در این مدت اخیر به آن تأکید دارند عمل کنند.

دبیر حزب موتلفه اسلامی استان قزوین با تأکید بر اینکه امید بستن به شیطان بزرگ جز خسران و زیان چیز دیگری را عاید کشورها و ملت‌ها نخواهد کرد، افزود: امروز بیش از گذشته این موضوع که کدخدایی شیطان بزرگ سرابی بیش نیست عیان شده است، به همین جهت دولت باید با توکل بر خداوند متعال و تبعیت از رهبر انقلاب در مسیر عزت هر چه بیشتر ملت ایران حرکت کند.

وی بیان کرد: دولت باید با اتکاء به سرمایه‌های ارزشمند داخلی اعم از نیروی انسانی و نعمات مادی الهی جبران 4 سال بی‌برنامگی و چشم به بیرون دوختن را داشته باشد و یقیناً در این مسیر همه نیروهای انقلابی همراه و پشتیبان رئیس‌جمهور ایران خواهند بود.

شفیعی‌ها با اشاره به هجمه دشمن به سپاه پاسداران انقلاب به‌عنوان رکن رکین انقلاب اسلامی گفت: به لطف خداوند متعال ملت و مسئولان در برابر هجمه دشمن به سپاه، حمایت هوشمندانه‌ای داشتند که نتیجه این وحدت نظر را در عقب‌نشینی ترامپ از تصمیم نابخردانه‌اش شاهد بودیم.

وی ادامه داد: استکبار جهانی درصدد تضعیف و ناتوان ترسیم کردن توان نظامی جمهوری اسلامی بوده حال‌آنکه جمهوری اسلامی برآمده از انقلاب اسلامی است و خواست ملت است که به بیداری مسلمان، آگاهی بخشی به محرومان و مستضعفان جهان را دنبال می‌کند.

دبیر حزب موتلفه اسلامی استان قزوین در پایان سپاه پاسداران را بازوی قدرتمند انقلاب دانشت و خاطرنشان کرد: نیروهای نظامی ایران لحظه‌ای نسبت به ارتقای توان دفاعی خود تردید نخواهد کرد و با این هدف در مقابل زیاده‌طلبی‌ها و فزون‌خواهی جریان استکبار خواهد ایستاد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار