رییس سازمان تعزیرات حکومتی کشور بهبود زیرساخت های سامانه دادرسی را اولویت اصلی این سازمان اعلام کرد.
کد خبر: ۵۱۱۴۱۷
تاریخ انتشار: ۲۷ مهر ۱۳۹۶ - ۱۹:۵۱ 19 October 2017
به گزارش تابناک قزوین به نقل از روابط عمومی اداره کل تعزیرات حکومتی استان قزوین جمال انصاری در بازدید از بخش های مختلف این اداره کل افزود: بهبود زیرساخت های سامانه دادرسی به منظور ایجاد پنجره واحد با سایر دستگاه های متولی در امر نظارت و رسیدگی و رصد پرونده ها از زمان تشکیل تا اجرای احکام قطعی به صرفه جویی در وقت و هزینه و تحول در ساختار تعزیرات حکومتی کمک می کند.
انصاری ادامه داد: نحوه عملکرد سازمان تعزیرات حکومتی نیاز به تغییر محسوس دارد به نحوی که باید تا حد ممکن از ایجاد اصطکاک بین مردم واین دستگاه کاسته شده و سرعت بخشی بیشتری در روند رسیدگی واجرای پرونده ها را شاهد باشیم.
وی با قدردانی از تلاش های تمام کارکنان این اداره کل، عملکرد بسیار خوب در کسب جایگاه مناسب در عملکرد 6 ماهه را یادآور شد و از کارکنان این اداره کل تقدیر کرد.
مدیرکل تعزیرات حکومتی استان قزوین نیز در این دیدار معضل عمده و اصلی این اداره کل را ساختمان فرسوده و نامناسب در مرکزاستان و نبود ساختمان اداری درشهرستانهای تابعه ذکر کرد.
محمود احمدی افزود:با توجه به اقداماتی که در این زمینه صورت گرفته و پیگیری های انجام شده هنوز نتیجه مطلوب کسب نشده و همین امر موجب شده برخی خدمات به مراجعان با سختی ارائه شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار