رئیس سازمان تعزیرات حکومتی:
رئیس سازمان تعزیرات حکومتی گفت: بخشی از مقررات قدیمی بوده و نیازمند روزآمدی است و رزوآمدی هم نیازمند یک کار چندگانه بوده که دولت، قوه مقننه و همکاری قوه قضاییه می‌تواند به این موارد کمک کند.
کد خبر: ۵۱۱۴۵۳
تاریخ انتشار: ۲۷ مهر ۱۳۹۶ - ۲۰:۲۶ 19 October 2017
به گزارش تابناک قزوین انصاری در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قزوین اظهار داشت: رسالت کاری در سازمان تعزیرات حکومتی تمشیت امور مربوط به بازار و رعایت حقوق مصرف‌کننده بوده که یکی از اصلی‌ترین اقدامات این سازمان است.

وی افزود: سازمان تعزیرات حکومتی برای اینکه بخواهد این اقدامات محوری را محقق کند، نیازمند ساز و کارهای خاص است که این ساز و کارها نیازمند برنامه‌ریزی، بهره‌گیری و هم‌افزایی دستگاه‌هایی است که قرار بوده با سازمان تعزیرات حکومتی همکاری کنند.

رئیس سازمان تعزیرات حکومتی اضافه کرد: این سازمان اگر بتواند ارتباط صحیح کاری خود را متناسب با مطالبه حقوق مصرف‌کنندگان در کالا و خدمات تنظیم کند و در ابعاد مختلفی که در حوزه رسالتی خدمت خود و در حوزه مبارزه با قاچاق کالا و ارز، کنترل و پیشگیری دارد، بتواند این صحنه را به طور احسن پیگیری کند، به طور حتم این محوری است که می‌تواند در رسالت‌های کاری سازمان و در رضایتمندی حقوق مصرف‌کننده، رضایتمندی دولت، نظام و کاهش خطراتی که می‌تواند ورود کالا و ارز را به کشور مدیریت کند، تأثیرگذار باشد.

انصاری یادآور شد: مهم‌ترین اقداماتی که سازمان تعزیرات حکومتی بر روی آن کار می‌کند، اقدامات کنترلی و نظارتی خود را دسترسی مصرف‌کنندگان کالا و خدمات بتواند به نحوی ایجاد کند که فرد در هر جا و به هر شکل از این فرصت استفاده کرده و این سازمان را کنار خود مشاهده و حس کند.

وی ادامه داد: پایه و محور اصلی کنترل و مدیریت صحنه جرم است و ما در سازمان تعزیرات حکومتی اقداماتی را انجام می‌دهیم که آن‌ها را کاهش دهیم اما بالطبع اصلاح مقررات یکی از مهم‌ترین اقدامات محوری است که باید در این سازمان صورت گیرد.

رئیس سازمان تعزیرات حکومتی گفت: بخشی از مقررات قدیمی بوده و نیازمند روزآمدی است و رزوآمدی هم نیازمند یک کار چندگانه بوده که دولت، قوه مقننه و همکاری قوه قضاییه می‌تواند به این موارد کمک کند تا این سازمان اصلاح مقررات را به نحوی انجام دهد که مردم حضور آن را در تمام زندگی خود و بازار حس کنند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار