رئیس هیئت فوتبال استان از تساوی تیم فوتبال کاسپین مقابل نماینده اهواز خبر داد.
کد خبر: ۵۱۱۴۵۹
تاریخ انتشار: ۲۷ مهر ۱۳۹۶ - ۲۰:۳۸ 19 October 2017
به گزارش تابناک قزوین حسین باجیوند در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا منطقه قزوین، گفت: تیم کاسپین در دیدار هفته هفتم رقابت‌های لیگ دو فوتبال باشگاه‌های کشور در اهواز مقابل استقبال این شهر به میدان رفت و در پایان با نتیجه تساوی 2 بر 2 میزبان خود را متوقف کرد.

وی افزود: فوتبالیست‌های کاسپین اگرچه با این نتیجه موفق شدند ضمن متوقف کردن حریف خود یک امتیاز ارزشمند بازی خارج از خانه را کسب کنند، اما با گرفتن این تک امتیاز همچنان جزو تیم‌های پایینی جدول هستند.

باجیوند عنوان کرد: بازیکنان کاسپین اگر می‌خواهند در ادامه فصل امتیازهای ازدست‌رفته خود را جبران کنند، باید در ادامه این رقابت‌ها از بازی‌های خانگی خود به بهترین شکل ممکن استفاده کنند و با جمع کردن امتیازها خود را به جمع تیم‌های بالایی جدول برسانند.

رئیس هیئت فوتبال استان قزوین گفت: تیم فوتبال کاسپین از 6 دیدار قبلی خود تنها یک پیروزی کسب کرده است که این روند نمی‌تواند مطلوب باشد و بازیکنان تیم کاسپین باید بتوانند دربازی‌های آتی این روند را جبران کنند.

وی اظهار امیدواری کرد که تیم کاسپین به‌عنوان نماینده استان در رقابت‌های لیگ دو فوتبال باشگاه‌های کشور با برتری مقابل رقبا در دیدارهای آینده بتواند به جمع تیم‌های بالایی جدول برسد و امتیازهای ازدست‌رفته را جمع‌آوری کند.

باجیوند افزود: رقابت‌های لیگ دو فوتبال باشگاه‌های کشور در حائل با شرکت 33 تیم در سه گروه یازده تیمی برگزار می‌شود که تیم فوتبال کاسپین با کسب 5 امتیاز در جایگاه نهمی گروه دو این رقابت‌ها قرار دارد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار