درخواست یک مسئول ورزش استان:
سرپرست معاونت ورزشی اداره کل ورزش و جوانان قزوین با اشاره به نیاز تیم های استان به حامی مالی برای حضور در مسابقات مختلف از صنایع استان خواست تا با ورزش آشتی کنند.
کد خبر: ۵۱۳۹۸۵
تاریخ انتشار: ۰۲ آبان ۱۳۹۶ - ۱۵:۳۷ 24 October 2017
به گزارش تابناک قزوین به نقل از ایرنا، افسانه حسن نایبی روز سه شنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه افزود: برای ورود به هر لیگی به حمایت مالی نیاز داریم اما در این خصوص با بی مهری صنایع استان مواجه بوده ایم و امیدواریم با ورود استاندار و نمایندگان مجلس بتوان صنایع را با ورزش قزوین آشتی داد.
حسن نایبی ادامه داد: حامیان مالی به برخورداری از تسهیلات و حمایت مسئولان ارشد نیازمند هستند و چون این حمایت صورت نگرفته هیچ حامی در ورزش استان ورود نمی کند.
وی افزود: امیدواریم اصحاب رسانه با قلم،مدیران ورزشی با عمل و مدیران استان با حمایت خود برای جذب حامیان مالی به ورزش اقدام کنند و با قرار دادن امتیازهایی نظیر بخشودگی مالیاتی و اعطای تسهیلات صاحبان صنایع را به حمایت از ورزش ترغیب نمایند.

**60 سازمان مردم نهاد ورزشی در استان مجوز دریافت کرده اند
معاون امور فرهنگی وجوانان اداره ورزش و جوانان نیز در این نشست خبری گفت: 60 سازمان مردم نهاد ورزشی در استان مجوز دریافت کرده اند که امیدواریم از ظرفیت آنها در حوزه های مربوطه بیشتر استفاده شود.
مهران قاسمی افزود: امروز در کل کشور حدود 2 هزار سازمان مردم نهاد مجوز فعالیت دریافت کرده اند که نسبت به قبل از زمان دولت تدبیر و امید رقم بسیار بزرگ و قابل توجهی است.
وی با بیان اینکه هنوز به طور کامل از این سمن ها بهره برداری نشده است،افزود: ابتدا باید ظرفیت مشارکت های اجتماعی را با توسعه سمن ها ایجاد کنیم و بعد برای فعال سازی و بهره گیری از تمام این ظرفیت ها اقدام شود.
قاسمی در پایان گفت: امروز تیم بسیار خوبی مدیریت اداره ورزش و جوانان را برعهده گرفته است و در صورت حمایت رسانه ها تا سال آینده در حوزه های مختلف ورزشی اتفاق های محسوسی صورت خواهد گرفت.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار