در شرایطی که با حضور استاندار جدید همه آماده شروع بازار تغییرات مدیریتی در ساختمان سفید میدان سرداران هستند، خبرها حاکی از خداحافظی سید سعید شاهرخی از قزوین است.
کد خبر: ۵۱۴۴۳۷
تاریخ انتشار: ۰۳ آبان ۱۳۹۶ - ۱۱:۳۶ 25 October 2017
به گزارش خبرگزاری تابناک قزوین، با حضور زاهدی در استانداری قزوین ، همه آماده شنیدن تغییرات در استاندری بودند اما این روزها خبرها حاکی است که اولین تغییر گویا از بین معاونین استاندار خواهد بود.
خبرگزاری ایسنا قزوین امروز چهارشنبه در گفتگویی با شاهرخی از احتمال بالای تغییر در استان خبر داده است.ایسنا در گفتگویی که با شاهرخی انجام داده در رابطه با انتصاب وی به عنوان معاون سیاسی و امنیتی استانداری همدان پرسیده و شاهرخی نیز با این پاسخ که تابع تصمیم وزارت کشور است سعی کرده جوابی روشن به این سوال ندهد هرچند او به ظاهر این خبر را تکذیب کرده است.
اما تغییر دیگری نیز در استانداری قزوین در راه است . بنا به برخی اخبار، تغییری در ساختار اداری استانداری اتفاق خواهد افتاد و با این تغییر اداره کل روابط عمومی استانداری قزوین به یک اداره در ذیل دفتر حوزه استاندار تبدیل خواهد شد.
این در حالی است که گویا زاهدی تصمیم دارد میقانی را که از کردستان با او همراه شده به عنوان مدیرکل حوزه ریاست انتخاب کند و بدین صورت، میقانی علاوه بر مسئولیت دفتر استاندار، مسئولیت حوزه روابط عمومی را نیز بر عهده خواهد داشت.
روزهای پیش رو، روزهایی حساس برای استانداری قزوین است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار