امام جمعه موقت قزوین:
امام جمعه موقت قزوین با بیان اینکه یکی از دستاوردهای بزرگ برجام این است که امریکا در تحریم ایران گستاخ تر و جسورتر شده است، گفت: باید بپذیریم که برجام يك جنين سقط شده است.
کد خبر: ۵۱۵۳۷۶
تاریخ انتشار: ۰۵ آبان ۱۳۹۶ - ۲۲:۲۶ 27 October 2017
به گزارش تابناک قزوین، حجت الاسلام والمسلمين قابل امام جمعه موقت مردم قزوين در خطبه های امروز نماز جمعه قزوین که در مسجدالنبی(ص) برگزار شد اظهار کرد: امروز امریکا به قدری گستاخ و وقیح شده که وزیر امور خارجه آن رسما اعلام میکند که امریکا به دنبال براندازی نظام جمهوری اسلامی است.
وی افزود: ملت ایران با الگوپذیری از فرهنگ حسینی در برابر دشمنان خود صحنه را خالی نخواهد کرد و دشمن نیز باید این نکته را بفهمد که در مکتب حسین(ع) ذلت و کوتاه آمدن در برابر دشمن جایگاهی ندارد.
حجت‌الاسلام قابل بیان کرد: برنامه دفاعی و موشکی ایران به هیچ کس مخصوصا دشمنان این نظام ربطی ندارد و ملت در برابر دشمنان خود کوتاه نخواهند آمد
وی تصریح کرد: ملت با افرادی که همیشه و در طول عمر انقلاب به دنبال ضربه زدن به نظام ایران اسلامی هستند هیچگاه بر سر هیچ مسئله ای مذاکره نخواهد کرد.
امام جمعه موقت قزوین با اشاره به فرارسیدن هفته بسیج دانش آموزی  با گلایه از حذف درس مربوط به شهید فهمیده از کتب درسی دانش آموزان بیان کرد: هیجگاه نمی توان فرزندان این کشور را از فرهنگ جهاد و شهادت جدا کرد.
وی ادامه داد: پیاده روی اربعین نماد عظمت شیعه و فرهنگ عاشورا است و دولت نیز باید با کاهش هزینه های غیر ضروری به امر مهم کمک کند تا این سفر برای مردم ساده تر و راحت تر انجام شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار