رئیس اداره تبلیغات اسلامی آبیک مطرح کرد
رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان آبیک گفت: راهپیمایی 13 آبان بهترین فرصت برای تزریق روحیه انقلابی به دانش‌آموزان و نسل جوان است که نباید از این موضوع غافل شویم.
کد خبر: ۵۱۶۶۲۴
تاریخ انتشار: ۰۸ آبان ۱۳۹۶ - ۰۰:۵۵ 30 October 2017
به گزارش تابناک قزوین به نقل از خبرگزاری فارس از آبیک، حجت‌الاسلام محمدصادق جان‌محمدی ظهر امروز در جلسه هماهنگی برگزاری راهپیمایی 13 آبان شهرستان آبیک در سالن اجتماعات فرمانداری این شهرستان اظهار داشت: یکی از عوامل مهم پیروزی  انقلاب اسلامی حضور تمام قشرها در صحنه‌های مختلف و توجه امام خمینی(ره) به ظرفیت نوجوانان، جوانان، بانوان و دیگر افراد جامعه بود.

وی افزود: مسؤولان باید با استفاده از نگرش امام خمینی(ره) مبنی بر توجه به  تمام ظرفیت‌های موجود در جامعه در صحنه‌های مختلف استفاده کنند.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان آبیک ادامه داد: راهپیمایی 13 آبان بهترین فرصت برای تزریق روحیه انقلابی به دانش‌آموزان و نسل جوان است که نباید از این موضوع غافل شویم.

جان‌محمدی اضافه کرد: از سوی اداره تبلیغات اسلامی شهرستان آبیک این آمادگی وجود دارد که با توجه به نزدیکی 13 آبان با اربعین دو مداح در مراسم حضور یافته و مرثیه‌سرایی کنند.

وی خاطرنشان کرد: راهپیمایی 13 آبان نباید به حالت مرده و آهسته برگزار شود بلکه نیاز است دانش‌آموزان هم صدا با مداحان شعارهای انقلابی سر دهند و گوش آنان برای شنیدن سخنان سخنران آماده باشد.

این مسؤول اذعان کرد: مسؤولان موظف هستند ندای انقلابی و انقلابی‌گری را به گوش دانش‌آموزان برسانند که اگر این امر تحقق نیابد، کوتاهی کرده‌ایم.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان آبیک افزود: پیشنهاد می‌شود تجمع دانش‌آموزان در بلوار طالقانی مقابل مسجد امام جعفر صادق(ع) صورت گرفته و مراسم عزاداری هم برگزار شود.

جان‌محمدی ادامه داد: دانش‌آموزان به دنبال هیجان و شور نشاط هستند که می‌طلبد مدت زمان سخنرانی در راهپیمایی 13 آبان کوتاه باشد.

* مدیران زمان حرکت دانش‌آموزان را اعلام کنند

جانشین فرمانده انتظامی شهرستان آبیک هم در این جلسه گفت: زمان حرکت دانش‌آموزان از مدارس برای شرکت در  راهپیمایی 13 آبان از سوی مدیران باید به نیروی انتظامی اعلام شود تا بتواند برای تأمین امنیت تدابیر لازم را بیاندیشد.

مجید حسنوند افزود: اهداف و توطئه‌های استکبار جهانی برای دانش‌آموزان باید تبیین شود و دانش‌آموزان باید بدانند که آمریکا در گذشته چه بلایی بر سر ما آورده و امروز هم ادامه می‌دهد.

وی ادامه داد: لازم است که مسؤولان اداره شهرستان آبیک همکاری لازم را با نیروی انتظامی در اجرای طرح مدارس و پیشگیری از مزاحمت‌ها داشته باشند.

این مسؤول اضافه کرد: نیروی انتظامی شهرستان آبیک برای برقراری امنیت در راهپیمایی 13 آبان، تمام توان و نیروی خود را به کار گرفته و تمهیدات لازم را می‌اندیشد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار