فرمانده انتظامی استان قزوین از کشف دو کیلوگرم موادمخدر از نوع شیشه و دستگیری یک نفر طی یک عملیات پلیسی در قزوین خبر داد.
کد خبر: ۵۱۶۶۳۱
تاریخ انتشار: ۰۸ آبان ۱۳۹۶ - ۰۱:۱۰ 30 October 2017
به گزارش تابناک قزوین ایسنا منطقه قزوین، سردار مهدی محمودی فرمانده انتظامی استان قزوین اظهار کرد: ماموران عملیات ویژه مبارزه با مواد مخدر استان با انجام یک سری اقدامات اطلاعاتی از قاچاق مقادیری موادمخدر از استان همجوار به استان قزوین شدند.

وی افزود: ماموران پس از کسب خبر از زمان انتقال مواد مخدر توسط قاچاقچی از طریق یک دستگاه خودرو، در قالب چند تیم عملیاتی در محور های مواصلاتی جهت شناسایی و دستگیری وی مستقر شدند.

فرمانده انتظامی استان خاطرنشان کرد: ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر استان با همکاری ماموران شهرستان البرز در  جاده قديم "بيدستان" روبروي شركت الكل سازي، خودروی مورد نظر را شناسایی و در یک اقدام ضربتی راننده خودرو را دستگیر و در بازرسی از خودرو  دو کیلوگرم موادمخدر از نوع شیشه را کشف و خودرو را توقیف کردند .

 محمودی در پایان با اشاره به اینکه متهم دارای سوابق متعددی در زمینه حمل موادمخدر است تصریح کرد: متهم پس از معرفی به مراجع قضائی با صدور قرار مناسب قانونی روانه زندان شد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار