مدیرکل دفتر امور روستایی استانداری قزوین خبر داد
مدیرکل دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری قزوین گفت: به منظور رونق بخشی گردشگری روستایی و حمایت از طرح‌های تأسیسی و توسعه‌ای این بخش، مبلغ 100 میلیارد تسهیلات به متقاضیان این طرح‌ها پرداخت می‌شود.
کد خبر: ۵۱۹۹۴۶
تاریخ انتشار: ۱۴ آبان ۱۳۹۶ - ۱۴:۰۸ 05 November 2017
به گزارش تابناک قزوین کریم حبیبی‌انبوهی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قزوین با اعلام این خبر اظهار داشت: این تسهیلات در قالب تفاهم‌نامه معاونت توسعه روستایی، بنیاد برکت و بانک پارسیان پرداخت می‌شود و سود آن هم 10 درصد کمتر از نرخ مصوب شورای عالی بانک‌ها است.

وی افزود: طرح‌های  واجد شرایط پس از بررسی اولیه توسط اداره‌کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان قزوین، جهت تصویب نهایی به کمیته استانی مستقر در استانداری معرفی شده و پس از تأیید در کمیته استانی برای تشکیل پرونده و أخذ تسهیلات به بانک معرفی می‌شود.

مدیرکل دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری قزوین تأکید کرد: زمان احداث طرح با لحاظ دوران بهره‌برداری آزمایشی حداکثر دو سال و دوره بازپرداخت تسهیلات هم حداکثر چهار سال بعد از دوره بهره‌برداری آزمایشی است و تسهیلات هم حتی‌الامکان در سه مرحله با نظارت کامل بر مصرف وجوه در محل پیش‌بینی شده در طرح پرداخت می‌شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار