نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی عنوان کرد که مجمع نمایندگان تهران باید برای رفع آلودگی هوا تصمیمی جدی اتخاذ نماید.
کد خبر: ۵۱۹۹۵۵
تاریخ انتشار: ۱۴ آبان ۱۳۹۶ - ۱۴:۱۸ 05 November 2017
به گزارش تابناک : داوود محمدی درمورد وضعیت آلودگی هوای تهران و پیگیری آن از سوی نهادهای مسئول اظهار کرد: مرتب این موضوع تذکر داده می شود و از مسئولین هم درخواست کردیم تا کار کنند کمیته‌هایی هم برای بررسی این موضوع تشکیل شده اما کافی نیست.

بر اساس این خبر، نماینده مردم تهران در مجلس با تاکید بر اینکه «باید راهکارهایی اساسی و بنیادی برای حل مشکل آلودگی هوا اتخاذ شود» گفت: کارشناسان باید هر چه زودتر ابعاد این مسئله را بررسی نمایند. به عنوان مثال ازدیاد وسایل نقلیه تهران نگرانی جدی ایجاد کرده و خیابان‌ها به پارکینگ تبدیل شدند.

محمدی تاکید کرد: نهادهای بسیاری در این زمینه مسئول هستند. اما موضوع را هر نهادی به نهاد دیگری واگذار می‌کند و این خود مشکلات جدی‌ به دنبال دارد و تنها کارشان برگزاری جلسات است که آن هم تاکنون نتیجه ای نداشته است. کمیتهای متشکل از ۱۰ نهاد تشکیل شده اما هر کدام مسئولیت را به نهاد دیگر واگذار می کند.

این مقام مسئول با بیان اینکه «هر نهادی که مسئولیتی دارد باید جوابگو باشد» گفت: اقدامات انجام شده باید مجددا کارشناسی شود و به طور انقلابی تصمیم بگیریم.  مجمع نمایندگان تهران در هفته جاری حتما در جلسه‌ای این موضوع را بررسی می کند.




منبع : ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار