در شورای اداری شهرستان بهمئی مطرح شد:
استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: مردم بهمئی برای رسیدن به جایگاه واقعی این شهرستان باید مطالبات خود را به صورت منطقی و در چارچوب قانون پیگیری کنند.
کد خبر: ۵۲۰۶۱۲
تاریخ انتشار: ۱۵ آبان ۱۳۹۶ - ۲۱:۵۸ 06 November 2017
به گزارش خبرنگار تایناک کهگیلویه و بویراحمد از دهدشت، استاندار کهگیلویه و بویراحمد روز گذشته در نشست شورای اداری شهرستان بهمئی که با حضور مدیران ارشد استان کهگیلویه و بویراحمد و نماینده مردم شهرستان‌های کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده برگزار شد، اظهار کرد: در شرایطی که نظام سلطه سعی در تخریب نظام دارد راهی جز تلاش و کوشش برای رسیدن به توسعه وجود ندارد.

در شورای اداری شهرستان بهمئی مطرح شد/شهرستان بهمئی نگین اتصال به مرکز کشور و بنادر جنوب است/مردم بهمئی به صورت منطقی پیگیر مطالبات خود باشند
علی محمد احمدی با تاکید بر اینکه تلاش می‌کنیم مناطق برخوردار با شتاب بیشتری جلو بروند و شتاب را به مناطق دیگر منتقل کنیم، عنوان کرد: پس از تدوین برنامه 5 ساله توسعه استان که اکنون به همه شهرستان‌ها ابلاغ شده در آینده نزدیک و با اجرای این برنامه تمام شهرستان‌های استان از فرصت برابر برخوردار می‌شوند.
احمدی بیان کرد: شهرستان بهمئی به عنوان پیشانی استان که در جوار استان خوزستان واقع شده باید آن را به عنوان یک الگوی خوب در زمینه توسعه معرفی کنیم.
احمدی افزود: شهرستان بهمئی نگین اتصال استان به مرکز کشور و بنادر جنوب بوده و همسایگی آن با استان‌های بزرگی همچون خوزستان می‌تواند آن را به یکی از شهرستان‌های ممتاز استان در آینده تبدیل کند.
وی با بیان اینکه در زمینه واگذاری اراضی شهرستان بهمئی کم سلیقگی شده و باید قوانین در این حوزه اصلاح شود، ادامه داد: هفته آینده با وزیر راه و شهرسازی پیرامون وضعیت اراضی بهمئی مکاتباتی انجام می‌شود.
احمدی بیان کرد: دو نیروگاه 500 مگاواتی در دو شهر دهدشت و گچساران با رایزنی‌های انجام شده با رایزنی با سرمایه گذار نیمه دولتی در آینده نزدیک احداث می‌شود.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: مردم بهمئی برای رسیدن به جایگاه واقعی این شهرستان باید مطالبات خود را به صورت منطقی و در چارچوب قانون پیگیری کنند.
احمدی با تاکید بر اینکه می‌توان با رایزنی با وزارت نفت و قرارگاه خاتم الانبیا زمینه توسعه استان به ویژه شهرستان بهمئی را فراهم کنیم، افزود:پروژه خط انتقال آب به شهرستان بهمئی با ظرفیت 15 هزار متر مکعب آب به زودی در شهرستان به بهره برداری می‌رسد. 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار