فرماندار اقلید توسعه اجتماعی را از مهم ترین اهداف انجمن های مردم نهاد خواند.
کد خبر: ۵۲۱۹۳۷
تاریخ انتشار: ۱۸ آبان ۱۳۹۶ - ۲۲:۳۶ 09 November 2017
تابناک فارس به نقل از کلید فارس: صالح مشتاقی لار در دیدار با اعضای هیأت مدیره انجمن مردم نهاد همیاران و پاکسازان طبیعت که با حضور نماینده هیأت نظارت سازمان های مردم نهاد اقلید صورت گرفت توسعه اجتماعی را از مهم ترین اهداف سازمان های مردم نهاد عنوان کرد.

وی اظهار داشت: حفظ منافع ملی و تشویق عمومی برای شرکت در فعالیت های اجتماعی از دیگر اهداف و رویکردهای انجمن های مردم نهاد است.

مشتاقی لار سمن ها را کانون های مشارکت مردمی و همکاری عمومی و از مهمترین سرمایه های اجتماعی خواند و بیان داشت: با توجه به نقش سازمان های مردم نهاد، دولت تدبیر و امید تلاش ویژه ای برای تقویت این سازمان ها در دستور کار خود داشته است.

فرماندار اقلید سپس به مشکلات و نیازهای مالی برخی از سمن ها اشاره کرد و بیان داشت: سازمان های مردم نهاد نباید به اعتبارات دولتی متکی باشند، بلکه باید با استقلال و استفاده از مشارکت خیران و مردم در پیشبرد اهداف بکوشند .

مشتاقی لار خدمات انجمن مردم نهاد پاکسازان طبیعت شهرستان اقلید را ارزنده دانست و تصریح کرد: این انجمن مصداق بارز فعالیت مردمی و فعال خدمت به جامعه در راستای حفظ و حراست، گسترش طبیعت، فضاهای سبز و همچنین پاکسازی طبیعت اطرف شهرستان بوده که فعالیت آنان قابل تقدیر می باشد .
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار