قاسمی بیان کرد:
معاون جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان قزوین گفت: ما در نظر داریم در مراودات بین المللی از این نهاد استفاده کنیم و مسولین و امکانات استان را پای کار بیاوریم.
کد خبر: ۵۲۲۷۱۴
تاریخ انتشار: ۲۰ آبان ۱۳۹۶ - ۲۳:۱۵ 11 November 2017
به گزارش خبرگزاری تابناک قزوین، مهران قاسمی معاون جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان قزوین، در اولین نشست انجمن مدیران موفق فردا که درسالن همایش آموزش و پرورش ناحیه دو قزوین برگزار شد گفت:کاری را شروع کرده ایم که بسیار ارزشمند است، اما باید به چند نکته توجه داشت قزوین شهر موفقیت ضعیف ها است.
مهران قاسمی ادامه داد: آماده مبارزات درونی و بیرونی باشید و بدانید اگر وارد این کار بشوید نه تنها تشویق نخواهند کرد بلکه سنگ میزنند.
معاون جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان قزوین ضمن اشاره به این که استان قزوین در یک شرایطی همچون ارتباطات و شرایط اقتصادی استان اول ایران است افزود: متاسفانه قلب ها و ذهن ها بسیار کوچک بوده وسقف کوتاهی را ایجاد کرده اند.
وی با بیان اینکه نسبت به هم نباید حسادت بورزیم، ادامه داد: همان طور که جوانی منشاء تحولات بزرگ است می تواند منشاء شکست های بزرگ نیز باشد.
قاسمی تاکید کرد: در سازمان مردم نهاد کسی قرار نیست کار سیاسی انجام دهد ولی در آینده در سیاست تاثیر خواهد گذاشت کسی کار اقتصادی نمیکند ولی در اینده بر اقتصاد کشور تاثیر خواهد گذاشت.
وی با بیان این که در هر جبهه ای که باشید نیاز به یک لیدر دارید افزود: باید به عهدی که می بندید پایبند باشید و مسائل خود را باید خودتان حل کنید.
معاون جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان قزوین اضافه کرد: یکی از آفتهای بزرگ جامعه نوکرپروری است، اگر کسی قرار است بیاید کنار شما و از شما سواستفاده کند اجازه انجام این کار را نباید بدهید.
قاسمی در پایان گفت: از فرقه فرقه شدن بپرهیزید، نباید دودستگی ایجاد کرد و مراقب رخنه باشید. ما در نظر داریم در مراودات بین المللی از این نهاد استفاده کنیم و مسولین و امکانات استان را پای کار بیاوریم.
 
خبرنگار: علیرضا طاعتی
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار