مديرعامل شركت شهرک‌های صنعتی قزوين خبر داد
مديرعامل شركت شهرک‌های صنعتی استان قزوين گفت: طرح به سوی آينده جوانان فرصتی برای آشنايی نوجوانان و جوانان به مقوله صنعت، توليد و دنيای واقعی كار مرتبط است.
کد خبر: ۵۲۳۲۸۰
تاریخ انتشار: ۲۱ آبان ۱۳۹۶ - ۱۹:۲۴ 12 November 2017
حمیدرضا خانپور در گفت‌وگو با خبرنگار تابناک در قزوین اظهار داشت: این طرح که برای ایجاد انگیزه و تشویق برای حرکت و جهش جوانان به سوی اهداف و آینده شغلی متناسب با استعدادهای خویش است با همکاری اداره‌کل ورزش و جوانان استان قزوین آغاز و تا پایان سال حدود یک هزار نفر نوجوانان و جوانان دانش‌آموز مقاطع مختلف تحصیلی در سطح استان را برای نشان دادن مسیر درست در حوزه‌های صنعت، کشاورزی و غیره هدایت می‌کند.

وی افزود: در واقع طرح «به سوی آینده جوانان» در نظر دارد که با برگزاری سفرهای کاری رایگان و تورهای صنعتی نوجوانان و جوانان 14 تا 18 سال را در محیط واقعی کار مورد علاقه آینده آن‌ها قرار دهد تا راه و مسیر درست در جهت کشف و شکوفایی استعداد آنان را روشن کند.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان قزوین مطرح کرد: در مرحله نخست بیش از 60 دانش‌آموز از شهرک صنعتی کاسپین و واحدهای صنعتی پویا چرخ تولیدکننده انواع دوچرخه و تردمیل، کمجاچوب تولیدکننده تخت تاشو و مبلمان مدرن و نمایشگاه دائمی محصولات واحدهای تولیدی مستقر در شهرک صنعتی مرکز خدمات فناوری و کسب و کار کاسپین بازدید کردند.

خانپور در پایان  حمایت سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های را در استان برای برگزاری تورهای جوانان اعلام کرد و گفت: شناخت جوانان از کسب و کارهای صنعتی و تولیدی نقش مهمی در توسعه و فرهنگ اشتغال دارد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار