استاندار قزوین:
استاندار قزوین با بیان اینکه از هرگز از رسانه‌ها شکایت نکرده و نمی‌کنم، گفت: باید از ظرفیت و توانمندی رسانه در اشاعه اخبار استفاده کرده و انتقادپذیر باشیم.
کد خبر: ۵۲۳۲۹۶
تاریخ انتشار: ۲۱ آبان ۱۳۹۶ - ۱۹:۳۲ 12 November 2017
به گزارش تابناک از قزوین به نقل از خبرگزاری فارس از قزوین، عبدالمحمد زاهدی در نشست هم‌اندیشی مدیران و سرپرستان رسانه‌ها با موضوع نقش و جایگاه آنان در توسعه پایدار و متوازن استان که ظهر امروز با حضور اصحاب رسانه برگزار شد، با بیان اینکه یکی از مهم‌ترین وظایف رسانه تبدیل کردن توسعه به خواست عمومی است، اظهار داشت: برای رسیدن به توسعه مطلوب باید از تمام ظرفیت‌های استان استفاده کرد تا با فاصله طبقاتی مواجه نشویم.

وی ادامه داد: اصحاب رسانه در راستای آگاهی‌بخشی به جامعه نقش مهمی ایفا می‌کنند که در این زمینه باید هوشیار عمل کرده و مسؤولان هم از تفسیر و نقد سازنده استقبال کنند.

استاندار قزوین با بیان اینکه از هرگز از رسانه‌ها شکایت نکرده و نمی‌کنم، خاطرنشان کرد: باید از ظرفیت و توانمندی رسانه در اشاعه اخبار استفاده کرده و انتقادپذیر باشیم.

زاهدی اضافه کرد: هیچ خبرنگاری نباید ممنوع‌الورود به جلسات و نشست‌های مدیران استان باشد چراکه امکان حضور باید برای همه ‌فراهم شود.

این مسؤول با بیان اینکه رسالت رسانه‌ها تبدیل توسعه به خواست عموم است، مطرح کرد: فضای فرهنگی شهر را باید بهتر کنیم و در این مسیر هم رسانه‌ها باید جامعه را نسبت به اهمیت توسعه و همراهی با آن آگاه کنند.

استاندار قزوین با اشاره به ظرفیت‌های بالقوه استان در تمام عرضه‌ها به ویژه گردشگری تشریح کرد: قزوین با داشتن ظرفیت بالا در گردشگری هنوز نتوانسته به مقصد گردشگری تبدیل شود که این مهم ناشی از ضعف در معرفی نشدن آن است.

زاهدی یادآور شد: رسانه‌ها باید در کنار نقد و بیان مشکلات گذری هم به ظرفیت‌های بالا و مطلوب استان زده و در راستای معرفی آن‌ها به کشور و جهان گام‌های ارزنده‌ای بردارند.

وی با اشاره به انتصابات و جابه‌جایی‌های مدیران استان قزوین عنوان کرد: این جابه‌جایی‌ها در راستای شایسته‌سالاری، تصمیمات درست و استدلال‌های قابل قبول صورت می‌گیرد.

استاندار قزوین به ظرفیت فرهنگی استان اشاره و تصریح کرد: اگر در قزوین همکاری‌های لازم در زمینه فرهنگ با بنده صورت گیرد، اقدامات مطلوبی در استان انجام می‌شود که از نمونه آن می‌توان به تشکیل شورای خوشنویسی جهت برگزاری مستمر دوسالانه خوشنویسی اشاره کرد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار