مديرعامل آتش‌نشانی قزوين خبر داد
مديرعامل سازمان آتش نشاني و خدمات ايمني شهرداري قزوين گفت: کارکنان سازمان آتش نشاني قزوين در 48 ساعت گذشته در 15 مورد عمليات مختلف امداد و نجات و اطفاء حريق حضور داشته‌اند.
کد خبر: ۵۲۳۳۰۱
تاریخ انتشار: ۲۱ آبان ۱۳۹۶ - ۱۹:۳۴ 12 November 2017
به گزارش تابناک از قزوین به نقل از روابط عمومی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قزوین ابوالفضل ذوالقدر افزود: در پی اطلاع‌رسانی و تماس‎های مردمی با سامانه 125 آتش نشانی قزوین در تاریخ پنج شنبه 18 و جمعه 19 آبان ماه سال 1396، تعداد 15 مورد عملیات اطفاء حریق و امداد و نجات به مرکز فرماندهی عملیات 125 آتش نشانی قزوین خبر داده شد.

وی بیان کرد: عملیات‌های انجام شده در این مدت مربوط به تصادف و واژگونی خودرو 2 مورد، حریق منزل مسکونی 2 مورد، حریق خودرو یک مورد، نشت گاز خودرو یک مورد، محبوس شدن داخل منزل مسکونی یک مورد، حریق ضایعات و علف‌های هرز 4 مورد، مشاهده مار داخل خودرو یک مورد، افکن چاه منزل مسکونی یک مورد و 2 مورد گیر کردن حلقه انگشتری بوده که آتش نشانان با حضور به موقع و اقدام سریع نسبت به ایمن سازی محل حادثه و کاهش خطر اقدام کردند.

این مسوول بیان کرد: با توجه به شروع فصل سرد سال و کاهش دمای هوا لازم است همه شهروندان در زمان استفاده از تجهیزات گرمایشی توصیه‌های ایمنی را رعایت کنند و برای گرم کردن فضای داخل ساختمان از "وسایل گرمایشی مناسب و لوله‌های خروجی استاندارد" استفاده کرده و از تخلیه کامل گاز سمی منوکسید کربن از طریق دودکش‌ها اطمینان لازم را کسب کنند و همچنین همه منافذ و روزنه‌های ورود و خروج هوا به داخل ساختمان را مسدود نکنند.

ذوالقدر ادامه داد: کارکنان سازمان آتش نشانی در تمامی اوقات شبانه روز با آمادگی کامل در ایستگاه‌های هشت گانه شهر حضور دارند و همه شهروندان می‌توانند در صورت بروز هرگونه حوادث و یا مسائل ایمنی با شماره 125 آتش نشانی تماس بگیرند.

وی در پایان توجه به اصول ایمنی را بسیار مهم ارزیابی کرد و از عموم شهروندان درخواست کرد تا با رعایت دقیق همه موارد ایمنی از بروز حوادث جبران ناپذیر جلوگیری کنند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار