مدیرکل اوقاف قزوین خبر داد
مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان قزوین از توزیع 110 هزار پرس غذا در سه نوبت صبحانه، نهار و شام در میان زائران اباعبدالله‌الحسین(ع) از سوی موکب سیدالشهدا(ع) استان خبر داد.
کد خبر: ۵۲۳۶۸۷
تاریخ انتشار: ۲۲ آبان ۱۳۹۶ - ۱۲:۳۳ 13 November 2017
حجت‌الاسلام غلامرضا عادل در گفت‌وگو با تابناک در قزوین با اشاره به خدمات ارائه شده در موکب سیدالشهدا(ع) اداره‌کل اوقاف و امور خیریه استان قزوین در نجف اشرف اظهار داشت: در اربعین حسینی به مدت 12 روز، تعداد 110 هزار پرس غذا در سه نوبت صبحانه، نهار و شام در میان زائران اباعبدالله‌الحسین(ع) توزیع شد.

وی با بیان اینکه 60 هزار بسته میان‌وعده شامل میوه، کلوچه در بین عزادارن حسینی توزیع شد، ادامه داد: همچنین در موکب سیدالشهدای استان قزوین در نجف اشرف، اسکان هرشب میانگین یک هزار نفر زائر صورت گرفت.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان قزوین گفت: خادمان حسینی موکب سیدالشهدای استان در نجف اشرف روزانه پنج هزار قرص نان لواش پخت کرده و در بین زائران حسینی توزیع می‌کردند.

عادل از توزیع بسته‌های فرهنگی در بین عزاداران حسینی خبر داد و یادآور شد: 10 هزار عدد از محصولات فرهنگی از سوی خادمان موکب سیدالشهدای استان در نجف اشرف در بین زائران اباعبدالله‌الحسین(ع) توزیع شد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار