طی 7 ماهه نخست سال جاری صورت گرفت
مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان قزوین از ارائه بیش از یک میلیون و 878 هزار نفرساعت آموزش‌های مهارتی از سوی بخش دولتی طی 7 ماهه نخست سال جاری در استان خبر داد.
کد خبر: ۵۲۳۶۹۹
تاریخ انتشار: ۲۲ آبان ۱۳۹۶ - ۱۲:۳۹ 13 November 2017
منصور جلیلوند در گفت‌وگو با خبرنگار تابناک در قزوین از ارائه بیش از یک میلیون و 878 هزار نفرساعت آموزش‌های مهارتی از سوی بخش دولتی طی هفت ماهه نخست سال جاری در استان قزوین خبر داد و اظهار داشت: در این مدت آموزش‌های مهارتی در بخش دولتی صورت گرفته است.

وی ادامه داد: آموزش‌های مهارتی در دو بخش دولتی، غیردولتی و در حوزه آسیب‌های اجتماعی صورت گرفته است.

مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان قزوین با اشاره به راهبرد سال جاری مبنی بر اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال اضافه کرد: ترویج و نهادینه‌کردن فرهنگ مهارت‌آموزی و اطلاع‌رسانی آموزش‌های مهارتی در جامعه یکی از مصادیق و کلید تحقق اقتصاد مقاومتی است که باید به آن جامه عمل پوشاند.

جلیلوند یادآور شد: همزمان با سراسر کشور طرح ملی بازدید همگانی از مراکز آموزش فنی و حرفه‌ای هم در استان قزوین در حال اجرا است که این طرح از 20 آبان آغاز و تا 25 آبان ماه سال جاری به مدت یک هفته ادامه دارد.

این مسؤول مطرح کرد: بازدید همگانی از مراکز آموزش فنی و حرفه‌ای استان قزوین فرصت مغتنمی در راستای ارتقای ارتباط با مخاطبان اعم از دانش‌آموزان، کارجویان، دانشجویان، فارغ‌التحصیلان دانشگاهی، اتحادیه‌های اصناف و صنایع است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار