مدير منطقه سه شهرداری قزوين:
مدير منطقه سه شهرداری قزوين گفت: عمليات عمرانی احداث ضلع غربی جاده سلامت(مسير دوچرخه‌سواری و پياده‌روی جاده باراجين) به پايان رسيد.
کد خبر: ۵۲۳۷۰۱
تاریخ انتشار: ۲۲ آبان ۱۳۹۶ - ۱۲:۴۱ 13 November 2017
به گزارش خبرگزاری تابناک از قزوین، به نقل از روابط عمومی منطقه سه شهرداری قزوین، کیومرث فدایی‌فر اظهار داشت: عملیات عمرانی این پروژه شامل خاک‌برداری، آسفالت، زیرسازی و جدول‌گذاری بود که اکنون به پایان رسیده است.

وی با بیان اینکه اعتبار این پروژه یک میلیارد تومان پیش‌بینی شده است، گفت: عملیات خاکبرداری، زیرسازی، جدول‌گذاری و روکش آسفالت این پروژه با همکاری سازمان عمران شهرداری قزوین اجرا شده است.

مدیر منطقه سه شهرداری قزوین اضافه کرد: بعد از عملیات عمرانی، تجهیز مبلمان شهری این جاده توسط سازمان زیباسازی شهرداری قزوین و درختکاری حاشیه این جاده توسط سازمان پارک‎ها اجرا می‌شود.

فدایی‌فر گفت: پروژه احداث جاده سلامت در ضلع غرب از تقاطع نخبگان،(دانشگاه آزاد اسلامی قزوین) به سمت باراجین اجرایی می‌شود.

این مسؤول مطرح کرد: این پروژه با اتحاد و همدلی و به صورت منسجم اجرا شده است و در اجرای این پروژه سازمان عمران، معاونت عمرانی منطقه سه، سازمان زیباسازی، ناحیه مهدیه و سازمان پارک‌های همکاری مشترک دارد.

مدیر منطقه سه شهرداری قزوین ادامه داد: ضلع شرقی جاده سلامت در این مسیر احداث شده است و اکنون شهروندان قزوینی به صورت پیاده و با دوچرخه از آن به ویژه در روزهای تعطیلی بهره‌برداری می‌کنند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار