مسابقات ترامپولین قهرمانی نونهالان و نوجوانان کشور با شناخت تیم‌های برتر در الوند به کار خود پایان داد.
کد خبر: ۵۲۳۷۰۵
تاریخ انتشار: ۲۲ آبان ۱۳۹۶ - ۱۲:۴۲ 13 November 2017
به گزارش تابناک از قزوین به نقل از خبرگزاری فارس از قزوین، مسابقات ترامپولین قهرمانی نونهالان و نوجوانان کشور که نخستین دوره آن به میزبانی الوند برگزار شد، بهانه مناسبی بود تا ورزشکاران این رشته ورزشی به مدت دو روز در سالن ژیمناستیک مجموعه ورزشی امام علی(ع) الوند دور هم جمع شوند تا نخستین دوره این رقابت‌ها را برگزار کنند.

مسابقاتی که بدون شک می‌تواند در صورت برنامه‌ریزی منسجم مسؤولان فدراسیون ژیمناستیک هر سال با جدیت بیشتری برگزار شود، چراکه سرمایه‌گذاری بر روی سنین پایه در این رشته که در ایران عمر آن تازه به یک دهه رسیده است، می‌تواند موجب معرفی و شناسایی ورزشکاران مستعد این رشته ورزشی شود.

ترامپولین یکی از بخش‌های رشته ژیمناستیک بوده که سال‌هاست در کشورهای دیگر جهان در حال برگزاری بوده و هر ساله مدال‌های بیشماری را در مسابقات جهانی به خود اختصاص می‌دهد و از این حیث جا دارد که مسؤولان فدراسیون توجه بیشتری به این رشته ورزشی داشته باشند، رشته‌ای که به طور یقین می‌تواند در سال‌های آتی برای کشور در آوردگاه مسابقات جهانی مثمرثمر باشد.

دبیر هیأت ژیمناستیک استان قزوین در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قزوین با اشاره به شناخت تیم‌های برتر مسابقات ترامپولین قهرمانی کشور اظهار داشت: در این رقابت‌ها که به مدت دو روز در سالن ژیمناستیک مجموعه ورزشی امام علی(ع) شهر الوند برگزار شد، در رده سنی نونهالان تیم مازندران سکوی قهرمانی را به خود اختصاص داد و تیم‌های یزد و کیش عناوین اول تا سوم را از آن خود کردند.

کامران داوودی افزود: در رده سنی نوجوانان رقابت‌های ترامپولین قهرمانی کشور هم این ورزشکاران تیم اردبیل بودند که موفق شدند عنوان نخست را از آن خود کنند.

وی با بیان اینکه تیم‌های آذربایجان شرقی و یزد هم در این مسابقات به ترتیب دوم و سوم شدند، اضافه کرد: مسؤولان برگزاری مسابقات ترامپولین قهرمانی کشور در پایان این رقابت‌ها کاپ اخلاق را به تیم ترامپولین قزوین اهدا کردند.

گفتنی است، تیم ژیمناستیک استان هم گرچه در بخش تیمی این رقابت‌ها نتوانست صاحب سکو شود، اما در بخش انفرادی به وسیله سینا سیفی موفق به کسب یک نشان سومی شد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار