رئیس اداره دامپزشکی شهرستان قزوین:
رئیس اداره دامپزشکی شهرستان قزوین گفت: 20 کیلوگرم ماهی غیر قابل مصرف از یک دستفروش در این شهرستان کشف و معدوم شد.
کد خبر: ۵۲۳۷۰۸
تاریخ انتشار: ۲۲ آبان ۱۳۹۶ - ۱۲:۴۳ 13 November 2017
عیسی غیاث‌یزدی در گفت‌وگو با خبرنگار تابناک در قزوین اظهار داشت: ماهی یکی از فرآورده‌های خام دامی مناسب و سرشار موادغذایی مورد نیاز بدن است که مصرف آن به صورت هفته‌ای توصیه می‌شود اما مصرف آن در صورتی که به صورت غیربهداشتی تهیه و مصرف شود نه تنها مفید نیست بلکه به واسطه فساد سریع، می‌تواند خطراتی برای انسان ایجاد کند.

وی افزود: از این رو اداره دامپزشکی شهرستان قزوین برای کنترل و صحت سلامت ماهی های موجود در سطح شهرستان همواره به صورت دوره‌ای بازرسی از واحدهای عرضه را در دستور کار خود دارد و در طی همین بازرسی‌ها کارشناسان اداره دامپزشکی شهرستان قزوین از یک دستفروش که در حال فروش ماهی در چرخ دستی بود مقدار 20 کیلوگرم ماهی فاسد را شناسایی و معدوم کردند.

رئیس اداره دامپزشکی شهرستان قزوین خاطرنشان کرد: شهروندان در صورت تمایل به خرید ماهی فقط به مراکز مجاز فروش ماهی مراجعه و از خرید فرآورده‌های خام دامی از دستفروشان یا در حاشیه خیابان جداً خودداری کنند تا خطری سلامتی ایشان را تهدید نکند.

غیاث‌یزدی گفت: همچنین در صورت مشاهده چنین افرادی که اقدام به فروش ماهی در شرایط نامناسب بهداشتی می‌کنند مراتب را به اداره دامپزشکی شهرستان خود اطلاع دهند تا در اسرع وقت نسبت به جمع‌آوری آن‌ها اقدامات لازم صورت گیرد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار