مدیرکل صدا و سیمای قزوین:
مدیرکل صداوسیمای مرکز قزوین گفت: بیش از ۷ هزار و ۶۵۰ دقیقه برنامه رادیویی و تلویزیونی با موضوع اربعین در این مرکز تولید و پخش شد.
کد خبر: ۵۲۳۷۲۶
تاریخ انتشار: ۲۲ آبان ۱۳۹۶ - ۱۲:۵۱ 13 November 2017
به گزارش تابناک از قزوین، ابوالفضل معصومی فر در گفتگو با خبرنگار مهر اظهارداشت: به مناسبت اربعین حسینی بیش از۴ هزار و۴۴۰ دقیقه برنامه زنده، تولیدی و ارتباط زنده با موضوع اربعین حسینی از تلویزیون پخش شده است.

معصومی فر افزود:تولید و تأمین رادیو قزوین هم در ایام اربعین حسینی هزار و ۲۰۳ دقیقه برنامه با موضوع اربعین حسینی از شبکه استانی صدای مرکز قزوین پخش کرد.

وی بیان کرد: واحد خبر مرکز قزوین نیز علاوه بر پوشش اخبار رویدادهای اربعین و انعکاس ۲۴۸ عنوان خبر مرتبط با اربعین حسینی در رادیو و تلویزیون بیش از ۳۲۹ دقیقه خبر، گزارش خبری و تولیدی با موضوع اربعین از شبکه قزوین پخش کرد.

مدیرکل صداوسیمای مرکز قزوین یادآورشد: شبکه های استانی مرکز قزوین علاوه بر معطوف ساختن رویکرد برنامه های روزانه به موضوع اربعین درحوزه سیما با برنامه های «اربعین»، «پیاده روی اربعین» و «سروش آسمانی» ودربخش صدا هم با برنامه های «اربعین عاشقی»، «چراغ هدایت» و «لحظه های آسمانی» مناسبت اربعین حسینی را در شبکه های استانی و سراسری منعکس کردند.

وی تصریح کرد: این مرکز در ایام اربعین حسینی علاوه بر پخش زیرنویس، تیزرهای تلویزیونی و همچنین آنونس های رادیویی، اهتمام ویژه ای برای انعکاس تجمع عزاداران حسینی استان در شبکه های مختلف تلویزیونی داشت که در روز اربعین حسینی عزاداری مردمی در شهرهای آوج، الوند و تپه نورالشهداء بصورت زنده منعکس شد.

وی اضافه کرد: گروه های فنی، تولید سیما، صدا و خبر مرکز قزوین هم از ۱۱ آبان ماه در عراق مستقر شدند که بیش از هزار و ۶۷۸ دقیقه گزارش و ارتباط زنده از پیاده روی اربعین برای مخاطبان شبکه های بین المللی، ملی و استانی ارسال و پخش کردند.

معصومی فر در ادامه از مسئولان و دست اندرکاران برگزاری تجمع عاشورایی و عزاداران حسینی در استان قدردانی کرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار