مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین گفت: طی سال جاری، پرداخت وام مسکن به جامعه ایثارگران استان قزوین نسبت به سال‌های گذشته ۱۹ درصد افزایش یافت.
کد خبر: ۵۲۳۷۳۵
تاریخ انتشار: ۲۲ آبان ۱۳۹۶ - ۱۲:۵۶ 13 November 2017
به گزارش تابناک از قزوین، غلامرضا حقایق‌پور در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: رفع مشکل مسکن خانواده‌های شهدا و ایثارگران در دستور کار بنیاد است و مسئولان مربوطه تلاش در خانه‌دار شدن این قشر معظم جامعه دارند.

وی با اشاره به اینکه طی سال گذشته طبق سهمیه، بانک‌ها موظف به پرداخت یک هزار فقره وام مسکن به جامعه ایثارگران بودند، گفت: این وام به دلیل کمبود اعتبارات، به ۴۹۴ ایثارگر با اعتبار ۳۰ میلیارد و ۸۲۸ میلیون تومان داده شده است.

حقایق‌پور با بیان اینکه در سال جاری نیز طبق سهمیه باید به یک هزار نفر از جامعه ایثارگران وام مسکن پرداخت شود، افزود: مسوولان بنیاد با رایزنی‌های مختلفی که با روسای بانک‌ها و استانداری قزوین انجام دادند تلاش کردند تا این وام به تعداد بیشتری از جامعه هدف بنیاد پرداخت شود.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین با بیان اینکه تاکنون ۵۵۷ فقره وام مسکن به جامعه ایثارگران پرداخت شده است، گفت: تا هفته آینده این وام به ۳۳ خانواده نیز داده می‌شود.

وی با اشاره به اینکه تا پایان هفته آینده، وام مسکن به ۵۹۰ نفر از جامعه ایثارگران استان قزوین با اعتبار ۳۸ میلیارد و ۷۰ میلیون تومان پرداخت شده است، افزود: این آمار نسبت به سال گذشته افزایش ۱۹/۴۳ درصدی داشته است.

این مسئول افزود: در تلاش هستیم طبق سهمیه، مابقی وام‌های مسکن با مساعدت خوب مدیران بانک‌ها بزودی به خانواده‌های شاهد و ایثارگر پرداخت شود.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین گفت: طی سال جاری، وام مسکن به جامعه ایثارگران در مرکز استان قزوین ۷۰ میلیون تومان، شهرهای اطراف ۶۰ میلیون تومان و روستاها ۳۵ میلیون تومان پرداخت شده است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار