محمدحسین ژاله سوارکار استان قزوین عازم رقابت‌های سوارکاری بین‌المللی تایلند می‌شود.
کد خبر: ۵۲۴۵۲۴
تاریخ انتشار: ۲۳ آبان ۱۳۹۶ - ۱۵:۵۰ 14 November 2017
به گزارش تابناک قزوین به نقل از خبرگزاری فارس از قزوین، با تشخیص کادر فنی تیم سوارکاری نوجوانان کشور محمدحسین ژاله سوارکار استان قزوین راهی مسابقات سوارکاری تایلند می‌شود.
 
سوارکاران استان در طول سال‌های اخیر به ویژه در رده سنی نونهالان و نوجوانان رشد و پیشرفت خوبی داشته‌اند، به طوری که ماه گذشته سه ورزشکار قزوینی در رقابت‌های سوارکاری نونهالان کشور خوش درخشیدند و در این بین یکی از سوارکاران استان خود را به جمع هشت سوارکار برتر کشور هم رساند.

حالا محمدحسین ژاله این ورزشکار خوب استان موفق شده است با ارائه توانمندی‌های بالای خود نظر کادر فنی را به توانایی‌های خود جلب کرده و در ترکیب تیم ملی قرار بگیرد.

مسابقات بین‌المللی سوارکاری تایلند بدون شک از سطح خوبی برخوردار است و در این بین حضور محمدحسین ژاله سوارکار نوجوان استان برای حضور در این رقابت‌ها می‌تواند محک خوبی برای این ورزشکار باشد.

دبیر هیأت سوارکاری استان قزوین در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قزوین با اشاره به دعوت محمدحسین ژاله به مسابقات بین‌المللی تایلند اظهار داشت: دعوت از ژاله برای حضور در رقابت‌های بین‌المللی تایلند از توانایی‌های بالای وی حکایت دارد و حضور در این رقابت‌ها می‌تواند از نظر فنی مهارت‌های این سوارکار را افزایش دهد.

مسعود میزبان افزود: ژاله در طول سال‌های اخیر عملکرد خوبی را در جریان رقابت‌های سوارکاری استان و سوارکاری رده‌های سنی نونهالان و نوجوانان کشور از خود بر جای گذاشته و همین مسئله موجب شده تا کادر فنی تیم نوجوانان کشور از وی برای شرکت در مسابقات بین‌المللی سوارکاری تایلند دعوت کند.

وی گفت: سرمایه‌گذاری بر روی سنین پایه بدون شک می‌تواند در سال‌های آتی سوارکاران مستعد و توانایی را به جامعه ورزش این رشته ورزشی در کشور معرفی کند و از این حیث هیأت سوارکاری استان روی این مسئله همواره برنامه‌ریزی داشته و دارد.

گفتنی است، مسابقات بین‌المللی سوارکاری تایلند بیست و نهم آبان ماه سال جاری برگزار می‌شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار