استاندار قزوین:
استاندار قزوین گفت: تولیدات ما به چند دلیل قابل رقابت با کالای خارجی نیست و از جمله دلایل آن فرسودگی ماشین‌آلات است که مسؤولان باید در نوسازی صنایع و مراکز تولید اقدام اساسی انجام دهند.
کد خبر: ۵۲۴۵۲۶
تاریخ انتشار: ۲۳ آبان ۱۳۹۶ - ۱۵:۵۲ 14 November 2017
به گزارش تابناک قزوین به نقل از خبرگزاری فارس از قزوین، عبدالمحمد زاهدی در مراسم تجلیل از صادرکنندگان نمونه استات قزوین در سال جاری که با حضور مدیرعامل بانک توسعه صادرات کشور و دیگر مسؤولان پیش از ظهر امروز در محل سالن همایش‌های سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قزوین برگزار شد، اظهار داشت: منابع مالی، نقدینگی، فرسودگی ماشین‌آلات تولیدی، برندسازی از جمله مشکلات واحدهای تولیدی است.

وی افزود: تولیدات ما به چند دلیل قابل رقابت با کالای خارجی نیست و از جمله دلایل آن فرسودگی ماشین‌آلات است که مسؤولان باید در نوسازی صنایع و مراکز تولید اقدام اساسی انجام دهند.

استاندار قزوین گفت: باید اختیارات از مراکز به استان‌ها تفویض شده و اگر اختیارات واگذار شود، بوروکراسی اداری بسیار کم می‌شود و باید در سیستم ادارات تغییرات اساسی وضع کنیم تا هر کسی از خودش قانون وضع نکند.

زاهدی یادآور شد: ظرفیت‌های خوبی در استان قزوین وجود دارد و تنوع کالاهای تولیدی  در استان می‌تواند بازارهای خوبی را در کشورهای هدف ایجاد کند.

استاندار قزوین مطرح کرد: ما معتقد هستیم که در دنیای امروز بدون صادرات نمی‌توانیم تولیدات خود را حفظ کنیم چراکه اقتصاد یک مجموعه درهم تنیده است.

زاهدی عنوان کرد: بنابراین صادرات است که می‌تواند ما را توانمند کند تا بتوانیم مواد اولیه را وارد و تولید کرده و دوباره به بازارهای هدف صادر کنیم.

وی خاطرنشان کرد: استان قزوین دارای ظرفیت بالایی در حوزه صنعت است که امیدواریم بتوانیم در راستای رونق تولید و تحقق راهبرد سال جاری مبنی بر اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال گام‌های ارزنده‌ای برداریم.

گفتنی است در ابتدای این مراسم از مودودی معاون توسعه صادرات کالا و خدمات توسط استاندار قزوین با اهدای لوح  تجلیل و قدردانی شد.

همچنین در ادامه از زحمات علی‌اکبر کبیری معاون بازرگانی و توسعه و تجارت سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قزوین با اهدای لوح تجلیل و تقدیر شد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار