رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت قزوین:
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قزوین گفت: در مراسم تجلیل از واحدهای صادراتی کشوری، دو واحد صادراتی قزوین در سطح کشوری تندیس طلایی و ملی را دریافت کرد.
کد خبر: ۵۲۴۵۳۰
تاریخ انتشار: ۲۳ آبان ۱۳۹۶ - ۱۵:۵۶ 14 November 2017
به گزارش  تابناک قزوین به نقل از خبرگزاری فارس از قزوین، علی پرزحمت در مراسم تجلیل از صادرکنندگان نمونه استات قزوین در سال جاری که با حضور استاندار، مدیرعامل بانک توسعه صادرات کشور و دیگر مسؤولان صبح امروز در محل سالن همایش‌های سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قزوین برگزار شد، اظهار داشت: در مراسم تجلیل از واحدهای صادراتی کشوری، دو واحد صادراتی در سطح کشوری تندیس طلایی و ملی را دریافت کرد.

وی با اشاره به نگاه ویژه زاهدی استاندار قزوین در حل مشکلات و مسائل واحدهای تولیدی افزود: فضا برای فعالیت بخش خصوصی در استان به خوبی فراهم شده است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قزوین با اشاره به ظرفیت‌های استان در حوزه صنعت تصریح کرد: بیش از سه هزار واحد تولیدی در قزوین دارای پروانه بهره‌برداری بوده که حدود 60 درصد محصولات شوینده کشور در آن تولید می‌شود.

مهدی بخشنده نائب رئیس اتاق بازرگانی، صنایع،معادن و کشاورزی استان قزوین هم در این همایش گفت: وجود بوروکراسی اداری، تأمین گردش نقدینگی از مشکلات اساسی واحدهای تولیدی و صادراتی است.

وی مطرح کرد: سازمان توسعه تجارت باید از حضور قوی و توانمند واحدهای صادراتی در کشورهای هدف حمایت کرده و همچنین نوسازی ماشین‌آلات از جمله مسائلی است که باید تولیدکنندگان مد نظر قرار دهند.

علیرضا کشاورز قاسمی رئیس اتاق بازرگانی استان قزوین هم در این همایش اضافه کرد: امروز صادرات در اولویت قرار دارد اما هنوز مشکلات بسیاری وجود دارد اما در حال رشد و بهتر شدن هستیم.

وی با بیان اینکه دولت بسته حمایتی صادراتی مناسبی را تدارک دیده است، یادآور شد: نحوه اجرایی کردن این بسته از اهمیت بالایی برخوردار است و در این زمینه استفاده از تجربیات بین‌المللی در راستای توسعه بازاریابی تأثیر مثبتی می‌گذارد.

عبدیان صادرکننده نمونه کشوری هم در این همایش گفت: نگاه خوب مدیران استان قزوین طی سال‌های اخیر یکی از عمده‌ترین دلائل رشد صادرات استان بوده است.

علی صالح‌آبادی مدیرعامل بانک توسعه صادرات کشور در این همایش از آمادگی این بانک در تخصیص اعتبار به صادرکنندگان استان قزوین خبر داد و گفت: این بانک با هدف حمایت از صادرات تشکیل شده و منابع آن در خدمت حمایت از صادرکنندگان کشور است.

یادآور می‌شود در پایان از 42 واحد تولیدی و صادراتی با اهدای لوح و تندیس تجلیل و قدردانی شد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار